Tele Postad 5 September , 2005 Rapport Postad 5 September , 2005 Jag har skapat ett sit&go-bord på Primapoker (expekt mfl.) där vi kan lira om ni är sugna. Table Name: Falkopings Pokerklubb Table Password: Falkoping Table Type: Sit And Go Game: Texas Holdem Limit Value: No Limit Maximum Number of Players: 10 Prizes 3 = 50%,30%,20% Onsdagar samtidigt som den andra turneringen är t.ex. en passande tid. Citera
ahammarn Postad 6 September , 2005 Rapport Postad 6 September , 2005 låter bra fast gärna inte samtidigt som den andra då min dator inte klarar att ha 2 olika sajter uppe samtidigt=) Citera
Tele Postad 6 September , 2005 Författare Rapport Postad 6 September , 2005 låter bra fast gärna inte samtidigt som den andra då min dator inte klarar att ha 2 olika sajter uppe samtidigt=) haha, det verkar va standard i falköping hövdingen hade nog samma problem tror jag.. Citera
ahammarn Postad 6 September , 2005 Rapport Postad 6 September , 2005 ska bara försöka att spela ihop till en ny dator och sen så.....lol Nä skämt o sido så vet i fan vad som hänt.... så fort jag har 2 sajter uppe så blir alla bord helblåa i färgen..... Citera
kickboxer Postad 8 September , 2005 Rapport Postad 8 September , 2005 ska bara försöka att spela ihop till en ny dator och sen så.....lolNä skämt o sido så vet i fan vad som hänt.... så fort jag har 2 sajter uppe så blir alla bord helblåa i färgen..... Hur mycket systemresurser har du kvar när det inträffar? Har du provat att avinstallera för att därefter nyinstallera respektive pokerklient? Citera
ahammarn Postad 8 September , 2005 Rapport Postad 8 September , 2005 Har inte forskat i det än men tänkte formatera datorn när jag får inspiration till det=). Tänkte köpa mig en laptop så att man kan ligga kvar i sängen och spela.........blir ju lite jobbigt annars.......lol Citera
Recommended Posts