fredde80 Postad 1 December , 2005 Rapport Postad 1 December , 2005 Konstigt.. min tjej tycker jag ska spela mer poker live.. gissar det är för att hon ska slippa se mig Hoppas bästa handen håller upp! //Fredrik Citera
gdaily Postad 1 December , 2005 Författare Rapport Postad 1 December , 2005 Oj vad jag har dragit! Först så drog jag fredde80 lott, som fick ett tabletop från Empire. Det står i QoS källare, måste avhämtas. Du gör själv upp med honom angående det. Sedan drog jag runt 30 fredde80-lotter till innan Gkillah blev den lyckliga vinnaren av ett pokerset från pokerbutiker.org. Du kontaktar Nusseman med dina kontaktdata, så kommer det med posten "vad det lider". Citera
gdaily Postad 1 December , 2005 Författare Rapport Postad 1 December , 2005 Även december månad kör vi på med samma roliga tävling i artikeldatabasen! 1 pris i form av en markerväska från pokerbutiker.org 1 pris i form av något annat (eftersom fredde80 säkert snor åt sig 90% av lotterna). Om han mot förmodan inte skulle bli dragen, så blir det en markerväska till... annars ett kortleksset från KEM kanske. Eller något liknande, pokerrelaterat. Citera
fredde80 Postad 1 December , 2005 Rapport Postad 1 December , 2005 gdaily du satsar hårt på o bli poppis på mina framtida homegames hör jag... Ska kämpa på en månad till men inte riktigt i samma tempo tror jag... helt plötsligt måste jag ju tyvärr jobba på jobbet .. Citera
arsenalrulez Postad 2 December , 2005 Rapport Postad 2 December , 2005 Vet inte om jag är helt puckad eller men jag måste bara få kolla upp detta men hittade ingen annan tråd att skriva i. Man kan se de 10 senaste artiklarna så långt är jag med. Man kan även se de 10 populäraste och det är ju väldans smart, man kan oxå checka in gamla artiklarna från tidigare månader MEN nu till frågan: Hur gör jag för att se en artikel som inte är bland dom senaste men ändå postad i en månad som inte finns med under månadsarikvet?? Citera
gdaily Postad 2 December , 2005 Författare Rapport Postad 2 December , 2005 Man skäller på QoS för att han inte uppdaterat för ny månad november. Eller så lletar man här: http://pokerforum.nu/articles.php Citera
Skanke Postad 5 December , 2005 Rapport Postad 5 December , 2005 Skvaller artiklar om Linda Rosing som inte har ett dugg med poker förutom att hon dejtat ett pokerproffs tycker inte inte jag hör hemma i artikel databasen vad tycker ni Citera
fredde80 Postad 5 December , 2005 Rapport Postad 5 December , 2005 Var väl inte så mkt lindas romans utan mer vilka som utpekades för att ha skapat den som var intressant... Citera
HurraGurra Postad 5 December , 2005 Rapport Postad 5 December , 2005 Var väl inte så mkt lindas romans utan mer vilka som utpekades för att ha skapat den som var intressant... Jag förstår, men jag var bara så trött på LindaHypen att jag tänkte få slippa skiten i den CooLaArtikEldatBasen..... Citera
fredde80 Postad 6 December , 2005 Rapport Postad 6 December , 2005 Håller med, är mer än måttligt trött på linda hit och linda dit jag med... men men.. man får stå ut Citera
Cyntax Postad 31 December , 2005 Rapport Postad 31 December , 2005 Jag räknar med att lottdragningen till denna tävling är lika riggad som internetpoker... mao kommer jag att klocka på rivern som vanligt!? För övrigt fick jag f*n inget pokerset av tomten... min son som är 11 år ville också ha ett så han kunde lira poker. RIGG-KLONK! Citera
fredde80 Postad 1 Januari , 2006 Rapport Postad 1 Januari , 2006 Jag räknar med att lottdragningen till denna tävling är lika riggad som internetpoker... mao kommer jag att klocka på rivern som vanligt!? För övrigt fick jag f*n inget pokerset av tomten... min son som är 11 år ville också ha ett så han kunde lira poker. RIGG-KLONK! Här ska inte klonkas något... jag går in som favorit och ska ta hem det //Freddo Citera
gdaily Postad 1 Januari , 2006 Författare Rapport Postad 1 Januari , 2006 Med 90% av alla lotter så vann Fredde80 såklart även denna gång priset "något pokerrelaterat". Får jag föreslå två KEM-kortlekar exempelvis? Dthompa klonkade det andra priset, en markerlåda. Valfritt om du vill ha neutrala marker eller med Multipokertryck. Alla prylar står nu i min flickväns kök, så det blir inte direkt rusning till posten för att skicka iväg det, får bli när jag flyttat allt till ny lokal. Men PM:a adresser och så vidare. Citera
gdaily Postad 1 Januari , 2006 Författare Rapport Postad 1 Januari , 2006 Även januari månad kör vi på med samma roliga tävling i artikeldatabasen! 1 pris i form av en markerväska från pokerbutiker.org 1 pris i form av något annat (eftersom fredde80 säkert snor åt sig 90% av lotterna). Om han mot förmodan inte skulle bli dragen, så blir det en markerväska till... annars något liknande, pokerrelaterat. Har bland annat MultiPoker-iskuber och från blandade sajter T-shirts, kepsar och andra give-aways att locka med... även om fantasin börjar tryta. Fredde80 har nu vunnit (än så länge) en markerväska, en tabletop och en uppsättning KEM-kortlekar. Kommer väl att utrusta hela hans homegame vad det lider Citera
fredde80 Postad 2 Januari , 2006 Rapport Postad 2 Januari , 2006 Även januari månad kör vi på med samma roliga tävling i artikeldatabasen! 1 pris i form av en markerväska från pokerbutiker.org 1 pris i form av något annat (eftersom fredde80 säkert snor åt sig 90% av lotterna). Om han mot förmodan inte skulle bli dragen, så blir det en markerväska till... annars något liknande, pokerrelaterat. Har bland annat MultiPoker-iskuber och från blandade sajter T-shirts, kepsar och andra give-aways att locka med... även om fantasin börjar tryta. Fredde80 har nu vunnit (än så länge) en markerväska, en tabletop och en uppsättning KEM-kortlekar. Kommer väl att utrusta hela hans homegame vad det lider Det man skulle behöva nu är en markerväska till ... eftersom det brukar sluta med att jag får göra 7-8 inköp i cashgamesen och då behöver man mycket marker =) Annars är det enda som saknas de signerade idolbilderna på dig gdaily och på QoS som ska hänga på väggen inramade och sedan är homegamet klart =) //Freddo Citera
ninreb Postad 3 Januari , 2006 Rapport Postad 3 Januari , 2006 Okej det kanske bara är jag men det här är ju absurt. Okej jag kan också sitta och klicka på poker.se och pokermagaze och till och med kolla cardplayer för nya artiklar stup i kvarten. Det känns bisart att sitta och länka till poker"ställen" som uppenbart kommer med artiklar hela tiden. Så svårt är det ju inte för folk att hitta till dessa sidor själva. snarare kanske hyfsat intressant med artiklarna i dagstidningar eller på andra ställen men vad tillför det att varje dag i tio dagar länka till christer och birgittas pokerskola....... Citera
Cyntax Postad 3 Januari , 2006 Rapport Postad 3 Januari , 2006 Okej det kanske bara är jag men det här är ju absurt. Okej jag kan också sitta och klicka på poker.se och pokermagaze och till och med kolla cardplayer för nya artiklar stup i kvarten. Det känns bisart att sitta och länka till poker"ställen" som uppenbart kommer med artiklar hela tiden. Så svårt är det ju inte för folk att hitta till dessa sidor själva. snarare kanske hyfsat intressant med artiklarna i dagstidningar eller på andra ställen men vad tillför det att varje dag i tio dagar länka till christer och birgittas pokerskola.......Fredde80: Har du gjort ett script som automatiskt lägger till eller plingar när det kommer en artikel med ordet "poker" i Aftonbladet/Expressens site feeder? (den svenska avundsjukan!) Citera
fredde80 Postad 3 Januari , 2006 Rapport Postad 3 Januari , 2006 Okej det kanske bara är jag men det här är ju absurt. Okej jag kan också sitta och klicka på poker.se och pokermagaze och till och med kolla cardplayer för nya artiklar stup i kvarten. Det känns bisart att sitta och länka till poker"ställen" som uppenbart kommer med artiklar hela tiden. Så svårt är det ju inte för folk att hitta till dessa sidor själva. snarare kanske hyfsat intressant med artiklarna i dagstidningar eller på andra ställen men vad tillför det att varje dag i tio dagar länka till christer och birgittas pokerskola.......Fredde80: Har du gjort ett script som automatiskt lägger till eller plingar när det kommer en artikel med ordet "poker" i Aftonbladet/Expressens site feeder? (den svenska avundsjukan!) Nejdå... inga script här inte.. bara ett halvslappt jobb och enormt pokerintresse... man lär sig av att läsa... //Freddo Citera
fredde80 Postad 3 Januari , 2006 Rapport Postad 3 Januari , 2006 Okej det kanske bara är jag men det här är ju absurt. Okej jag kan också sitta och klicka på poker.se och pokermagaze och till och med kolla cardplayer för nya artiklar stup i kvarten. Det känns bisart att sitta och länka till poker"ställen" som uppenbart kommer med artiklar hela tiden. Så svårt är det ju inte för folk att hitta till dessa sidor själva. snarare kanske hyfsat intressant med artiklarna i dagstidningar eller på andra ställen men vad tillför det att varje dag i tio dagar länka till christer och birgittas pokerskola....... Antingen får man ju göra en sida som länkar till allt om poker.. eller så struntar man i det.. eller ska du ha några speciella "om tidningen har mer än 235400 läsare om dagen får artiklar ej tas därifrån...? Du är välkommen du med att sitta och skicka in artiklar... jag har inget självändamål med att skicka in "alla artiklar" ... visst är det kul att få någon "poker goodie".. men då skulle väl jag "tjäna" på att ta ett extrajobb och köpa mig grejjerna i stället... jag försöker hinna läsa alla artiklar jag publicerar, allra mest för att utbilda mig själv inom poker (är minus spelare så här långt så det behövs) och jag tror och hoppas att några i alla fall använder tjänsten så att de själva slipper sitta och leta upp alla artiklar. Vill du surfa runt till 20+ tidningar varje dag eller vill du ha dem serverade på pokerartiklar.org är ju frågan? //Freddo Citera
King High Postad 20 Januari , 2006 Rapport Postad 20 Januari , 2006 Fredde80 har nu vunnit (än så länge) en markerväska, en tabletop och en uppsättning KEM-kortlekar. Kommer väl att utrusta hela hans homegame vad det lider Ni kan inte börja lotta ut dammsugare? Citera
lillsvensson Postad 31 Januari , 2006 Rapport Postad 31 Januari , 2006 Nu ser jag fram emot Januaris lottning, har ju iaf skrappat ihop några lotter, hoppas kunna klonka ut Fredde80 Citera
Skanke Postad 3 Februari , 2006 Rapport Postad 3 Februari , 2006 Riket artikeln har ta mig fan inget att göra på pokerforum TA BORT Citera
gdaily Postad 3 Februari , 2006 Författare Rapport Postad 3 Februari , 2006 95% av artiklarna denna månad kom från fredde80, så det var väl inte direkt en skräll att han vann ett markerset även denna månad. lillsvensson var den andra lyckliga vinnaren. PMa mig med adress och önskemål om ni vill ha ett MultiPokerset eller ett "neutralt" set. Citera
gdaily Postad 3 Februari , 2006 Författare Rapport Postad 3 Februari , 2006 Även februari månad kör vi på med samma roliga tävling i artikeldatabasen! 1 pris i form av en markerväska från pokerbutiker.org 1 pris i form av något annat (eftersom fredde80 säkert snor åt sig 90% av lotterna). Om han mot förmodan inte skulle bli dragen, så blir det en markerväska till... annars något liknande, pokerrelaterat. Har bland annat MultiPoker-iskuber och från blandade sajter T-shirts, kepsar och andra give-aways att locka med... även om fantasin börjar tryta. Fredde80 har nu vunnit (än så länge) två markerväskor, en tabletop och en uppsättning KEM-kortlekar. Kommer väl att utrusta hela hans homegame vad det lider Citera
Recommended Posts