Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Jag gör skriver denna dagbok först och främst för mig själv. Men alla som är intresserade får självklart läsa. :)

Jag hade tänkt att skriva ner alla mina placeringar i turnerningarna och eventuell vinst/buy-in och varför jag tror att jag åkte ut på just den placeringen.

Detta gör jag för att jag bättre ska vad jag gör fel och för att försöka se trender i mitt spel.

Spelar just nu en freeroll (blir många freerolls då det är bra övning).

Resultat kommer väl snart, men inte allt för snart förhoppningsvis . ;)

/Daxxar

Postad

Ja vad ska man säga... Slutade på en 43 plats av 10000. Helt okej, även fast jag gjorde ett misstag i slutet.

Blindsen ligger på "galna" 20k/40k jag har 200k och average stack är ca 200k. Jag får KQ på BB. Två st är med och vill se flop varav den ena är SS. Jag går då all-in vilket jag inte borde gjort. båda callar, den ena sitter på 99 den andra på 77. På floppen kommer en dam och jag blir överlycklig. Men självklart så slutade det med 4hjärter på bordet och jag hade inte enda. Torska allt jag hade och åkte ut. Annars felfri..

Vad tyckte ni om den handen? Blev jag för ivrig att sno potten på 120k? Skulle ni gjort samma sak i mitt läge?

Hur som helst fick jag 2$ som jag jag ska lägga på någon SnG :)

• Skapa nytt...