iNCREDiBLE Postad 29 Augusti , 2005 Rapport Postad 29 Augusti , 2005 4 spelare. Vad är sannolikheten att åtminstone 1 spelare får AAAA (alla 4 spelare får AAAA om de kommer på bordet)? Och vad är sannolikheten att bland de fyra spelarna finns en spelare som får AAAA och en annan får KKKK? * RP - QoS * Citera
chig Postad 29 Augusti , 2005 Rapport Postad 29 Augusti , 2005 4 spelare. Vad är sannolikheten att åtminstone 1 spelare får AAAA (alla 4 spelare får AAAA om de kommer på bordet)? Och vad är sannolikheten att bland de fyra spelarna finns en spelare som får AAAA och en annan får KKKK? Någon som åkt på en bad beat? Citera
Tag_H Postad 29 Augusti , 2005 Rapport Postad 29 Augusti , 2005 4 spelare. Vad är sannolikheten att åtminstone 1 spelare får AAAA (alla 4 spelare får AAAA om de kommer på bordet)? Och vad är sannolikheten att bland de fyra spelarna finns en spelare som får AAAA och en annan får KKKK? Någon som åkt på en bad beat? Ja, Jag gjorde det iaf, för ett par timmar sen Hur stor är sannolikheten att två spelare sitter med 4-tal ?????????? JJJJ vs 9999 Gissa vem som hade 9:orna. Citera
pellepedal Postad 30 Augusti , 2005 Rapport Postad 30 Augusti , 2005 4 spelare. Vad är sannolikheten att åtminstone 1 spelare får AAAA (alla 4 spelare får AAAA om de kommer på bordet)? Och vad är sannolikheten att bland de fyra spelarna finns en spelare som får AAAA och en annan får KKKK? Någon som åkt på en bad beat? Ja, Jag gjorde det iaf, för ett par timmar sen Hur stor är sannolikheten att två spelare sitter med 4-tal ?????????? JJJJ vs 9999 Gissa vem som hade 9:orna. Då finns det bara en sak att göra.Dricka nåt starkt och gå och lägga sig.... Citera
Adapa Postad 30 Augusti , 2005 Rapport Postad 30 Augusti , 2005 4 spelare. Vad är sannolikheten att åtminstone 1 spelare får AAAA (alla 4 spelare får AAAA om de kommer på bordet)? Och vad är sannolikheten att bland de fyra spelarna finns en spelare som får AAAA och en annan får KKKK? Någon som åkt på en bad beat? Ja, Jag gjorde det iaf, för ett par timmar sen Hur stor är sannolikheten att två spelare sitter med 4-tal ?????????? JJJJ vs 9999 Gissa vem som hade 9:orna. Då finns det bara en sak att göra.Dricka nåt starkt och gå och lägga sig.... Lägga sig med fyrtal? Citera
tw3R Postad 30 Augusti , 2005 Rapport Postad 30 Augusti , 2005 Undra om nån har foldat ett 4tal Citera
Ezekiel Postad 30 Augusti , 2005 Rapport Postad 30 Augusti , 2005 riktigt dumt om det finns en badbeat jackpot på siten =) Citera
NoSense Postad 30 Augusti , 2005 Rapport Postad 30 Augusti , 2005 på tal om AAAA http://www.pokerhand.org/index.php?page=view&hand=1799&noview=y Tung... Men så går det när man slowplayar Citera
slovakien Postad 30 Augusti , 2005 Rapport Postad 30 Augusti , 2005 på tal om AAAA http://www.pokerhand.org/index.php?page=view&hand=1799&noview=y Tung... Men så går det när man slowplayar ohhh shiiit! Fick du inte en saftig bad beat bonus där? Citera
shitluck Postad 30 Augusti , 2005 Rapport Postad 30 Augusti , 2005 på tal om AAAA http://www.pokerhand.org/index.php?page=view&hand=1799&noview=y Tung... Men så går det när man slowplayar Den var riktigt jobbig hehe... Citera
pellepedal Postad 31 Augusti , 2005 Rapport Postad 31 Augusti , 2005 4 spelare. Vad är sannolikheten att åtminstone 1 spelare får AAAA (alla 4 spelare får AAAA om de kommer på bordet)? Och vad är sannolikheten att bland de fyra spelarna finns en spelare som får AAAA och en annan får KKKK? Någon som åkt på en bad beat? Ja, Jag gjorde det iaf, för ett par timmar sen Hur stor är sannolikheten att två spelare sitter med 4-tal ?????????? JJJJ vs 9999 Gissa vem som hade 9:orna. Då finns det bara en sak att göra.Dricka nåt starkt och gå och lägga sig.... Lägga sig med fyrtal? Tänkte mer på att gå och lägga sig och sova. Citera
busen Postad 31 Augusti , 2005 Rapport Postad 31 Augusti , 2005 riktigt dumt om det finns en badbeat jackpot på siten =) gränsen brukar gå vid TTTT vs värre Hur stor är sannolikheten att två spelare sitter med 4-tal ?????????? 50/50 Citera
Tag_H Postad 31 Augusti , 2005 Rapport Postad 31 Augusti , 2005 4 spelare. Vad är sannolikheten att åtminstone 1 spelare får AAAA (alla 4 spelare får AAAA om de kommer på bordet)? Och vad är sannolikheten att bland de fyra spelarna finns en spelare som får AAAA och en annan får KKKK? Någon som åkt på en bad beat? Ja, Jag gjorde det iaf, för ett par timmar sen Hur stor är sannolikheten att två spelare sitter med 4-tal ?????????? JJJJ vs 9999 Gissa vem som hade 9:orna. Då finns det bara en sak att göra.Dricka nåt starkt och gå och lägga sig.... Lägga sig med fyrtal? Tänkte mer på att gå och lägga sig och sova. Jag gick och la mig, och drömde mardrömmar nej så illa var det inte, men den sved. Båda hade pocket jag satt på 99 han på JJ Citera
BEO Postad 31 Augusti , 2005 Rapport Postad 31 Augusti , 2005 Sannolikheten att fyrtal skall förlora mot fyrtal: HU, en giv -> 624/65847088125 dvs 1/105 miljoner Är man fyra och spelar hela kvällen lär det inträffa ett par gånger... Citera
loka2 Postad 4 September , 2005 Rapport Postad 4 September , 2005 riktigt dumt om det finns en badbeat jackpot på siten =) kanske lite OT men vad brukar dessa jackpots ligga på och finns det liknande jackpots för stright flush Citera
Rille Postad 4 September , 2005 Rapport Postad 4 September , 2005 Jag förlorade för någon dag sen med fyrtal med KK på hand mot en färgstege. Fick ingen bead beat bonus då jag spelade på party. Citera
giFF Postad 4 September , 2005 Rapport Postad 4 September , 2005 Jag förlorade nyss för någon dag sen med fyrtal med KK på hand mot en färgstege. Fick ingen bead beat bonus då jag spelade på party. Hade du lirat BBJ-borden där hade du vart miljonär nu. Btw, minst fyrta i tior behöver du, inte nior Citera
Rille Postad 4 September , 2005 Rapport Postad 4 September , 2005 Jag förlorade nyss för någon dag sen med fyrtal med KK på hand mot en färgstege. Fick ingen bead beat bonus då jag spelade på party. Hade du lirat BBJ-borden där hade du vart miljonär nu. Btw, minst fyrta i tior behöver du, inte nior Jo men orka betala extra rake Citera
vivi Postad 4 September , 2005 Rapport Postad 4 September , 2005 riktigt dumt om det finns en badbeat jackpot på siten =) kanske lite OT men vad brukar dessa jackpots ligga på och finns det liknande jackpots för stright flush Exakt samma scenario som visades ovan hände mig. Då var det jag som spikade en royal (även min var i hjärter) Då fick alla som satt vid bordet en 17 - 18 dollar eller så. Jag fick $125, och killen med 4-talet $250. Så jag gissar att den totala summan som delas ut är $500. Detta var på Primanätet. Citera
Recommended Posts