CQuest Postad 27 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2005 Hej, Jag söker en bok som är specificerad på Sit&Go turneringar. Finns det någon som har ett tips på en bok som behandlar denna spelform som jag föredrar? * Flytt till Pokerstuider - QoS * Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
spanarn Postad 27 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2005 Hej, Jag söker en bok som är specificerad på Sit&Go turneringar. Finns det någon som har ett tips på en bok som behandlar denna spelform som jag föredrar? Hej, Jag skulle rekommendera båda Harrington on Hold'em böckerna. De riktar in sig på turneringar bla. SNG. Riktigt bra tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
duran Postad 27 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2005 Instämmer! Har läst Harringtons 1a bok, riktigt bra! Tror det blir svårt att hitta en bok som enbart är inriktad på sng... Ps. Spanarn, visste inte att du hade läst 2an..? //DUR_AA Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
spanarn Postad 27 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2005 Instämmer! Har läst Harringtons 1a bok, riktigt bra! Tror det blir svårt att hitta en bok som enbart är inriktad på sng... Ps. Spanarn, visste inte att du hade läst 2an..? //DUR_AA Hehe.. Halva har man plöjt iallafall.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vetgirig Postad 27 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2005 Harringtons bok (den är i två delar) tar upp mycket exempel från SnG så den är jättebra för alla sorters turneringspel. Alltifrån MTT till SnG. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TANDEMCYKELN Postad 27 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2005 Harringtons bok (den är i två delar) tar upp mycket exempel från SnG så den är jättebra för alla sorters turneringspel. Alltifrån MTT till SnG. Jag håller med till fullo. Om man spelar MTT eller SnG, så måste man läsa Harringtons böcker. Harringtons böcker har också varit uppe på Pokernightlive och experterna där rekommenderade alla att läsa böckerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ji-_-ge Postad 16 September , 2005 Rapport Share Postad 16 September , 2005 Harringtons bok (den är i två delar) tar upp mycket exempel från SnG så den är jättebra för alla sorters turneringspel. Alltifrån MTT till SnG. Jag håller med till fullo. Om man spelar MTT eller SnG, så måste man läsa Harringtons böcker. Harringtons böcker har också varit uppe på Pokernightlive och experterna där rekommenderade alla att läsa böckerna. Snackar vi hjälp för online lirare då? lr bara bra för live lirare? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TjockisBagarn Postad 16 September , 2005 Rapport Share Postad 16 September , 2005 Harringtons bok (den är i två delar) tar upp mycket exempel från SnG så den är jättebra för alla sorters turneringspel. Alltifrån MTT till SnG. Jag håller med till fullo. Om man spelar MTT eller SnG, så måste man läsa Harringtons böcker. Harringtons böcker har också varit uppe på Pokernightlive och experterna där rekommenderade alla att läsa böckerna. Snackar vi hjälp för online lirare då? lr bara bra för live lirare? spelar roll, teorin är densamma! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ji-_-ge Postad 17 September , 2005 Rapport Share Postad 17 September , 2005 Harringtons bok (den är i två delar) tar upp mycket exempel från SnG så den är jättebra för alla sorters turneringspel. Alltifrån MTT till SnG. Jag håller med till fullo. Om man spelar MTT eller SnG, så måste man läsa Harringtons böcker. Harringtons böcker har också varit uppe på Pokernightlive och experterna där rekommenderade alla att läsa böckerna. Snackar vi hjälp för online lirare då? lr bara bra för live lirare? spelar roll, teorin är densamma! Iförsig, men boken kunde ju grundas på massa reads Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Macallan Postad 17 September , 2005 Rapport Share Postad 17 September , 2005 Harringtons bok (den är i två delar) tar upp mycket exempel från SnG så den är jättebra för alla sorters turneringspel. Alltifrån MTT till SnG. Jag håller med till fullo. Om man spelar MTT eller SnG, så måste man läsa Harringtons böcker. Harringtons böcker har också varit uppe på Pokernightlive och experterna där rekommenderade alla att läsa böckerna. Snackar vi hjälp för online lirare då? lr bara bra för live lirare? Både och. Exempel tas från WSOP och från SNG med låga inköp - här finns helt enkelt hjälp att hämta för alla som spelar NLT-turneringar, oavsett nivå och typ. Just exemplen är i mitt tycke böckernas höjdpunkt och de bästa jag sett i de cirkus tio pokerböcker jag har läst. Över huvud taget är Harringtons två böcker de som hjälpt mig mest men man bör ha lite kött på benen (typiskt bra att ha läst TOP t.ex.). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JEPpoker Postad 26 Mars , 2006 Rapport Share Postad 26 Mars , 2006 Vilken bok av Harrington bör man läsa om man bara är intresserad av SNG? Harrington on Hold'em, Volume 1 eller Harrington on Hold'em, Volume 2? Eller kanske båda två? Eller kanske till och med någon annan titel. Tacksam för svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PeO Postad 26 Mars , 2006 Rapport Share Postad 26 Mars , 2006 Vilken bok av Harrington bör man läsa om man bara är intresserad av SNG?Harrington on Hold'em, Volume 1 eller Harrington on Hold'em, Volume 2? Eller kanske båda två? Eller kanske till och med någon annan titel. Tacksam för svar. Volume 2. Den tar upp slutet av turneringar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mikey Postad 26 Mars , 2006 Rapport Share Postad 26 Mars , 2006 Harringtons bok (den är i två delar) tar upp mycket exempel från SnG så den är jättebra för alla sorters turneringspel. Alltifrån MTT till SnG. Jag håller med till fullo. Om man spelar MTT eller SnG, så måste man läsa Harringtons böcker. Harringtons böcker har också varit uppe på Pokernightlive och experterna där rekommenderade alla att läsa böckerna. Snackar vi hjälp för online lirare då? lr bara bra för live lirare? spelar roll, teorin är densamma! Nja han skiljer väl på online och live i det avseendet att onlineturneringar i princip alltid har snabbare struktur än liveturneringar. Så spelet blir ju ändå lite olika mellan live och online just på grund av struktur osv. Ha det! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts