Gå till innehåll

Klart att Expekt lämnar prima!

oda10

Recommended Posts

Har dock inte fått med mig mina tokens som jag hade innan, någon som vet om de kommer eller om man får börja om från 0? :?
Dina tokens är på väg:

Poker - rounders tokens

Vi hoppas att ni är nöjd med den nya pokerklienten! Vi håller på med överföring av rounders tokens och räknar med att det är klart inom kort.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

• Svars 215
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Är nu lite lätt lack på "nya" expekt. Spelar en $1000 tournament och efter cirka 1,5h spel så får jag AKo, höjer och får syn. Därefter stängs bordet ner och jag kan inte komma in igen.. Efter cirka en kvart lyckas jag komma in igen. Då ligger blindsen på 60/120 och när sedan nästa nivå kommer sänks plötsligt blindsen till 30/60...

Varför börjar dom köra turneringar om dom inte kan se till att dom funkar? Jag kan förstå att det är mycket krångel med flytten till Tain men varför inte vänta 1-2 dagar för att se till att allt funkar.. Illa illa.. :?

Nu efter andra breaket så kommer inte turneringen igång igen.. Bra jobbat!!! Allvarligt... Vet inte om man ska skratta eller gråta...

Länk till kommentar

Har lirat ngn timma nu på nya expekt och är nöjd.

Jag gillar klienten, som är klart inspirerad av microgaming.

Bra att mini-wiew finns kvar.

Enda problemet jag haft är att jag inte kunnat unjoina waiting listen så det poppar upp erbjudanden om plats vid bord X titt som tätt men det kommer så klart att lösa sig.

Det enda jag egentligen stör mig på i övrigt är att det går så jefla snabbt i klienten att man inte alltid hinner se vad som hände vid showdown eller om fi foldade, utan måste gå tillbaka och kolla i chatfönstret.

Vad gäller spelet så är jag också nöjd, även om jag så klart spelat för lite för att kunna bedöma det rättvist. Spelarna vid mitt bord var i alla fall inte lika förbannat weak-tighta som de är på prima, utan det fanns en helt annan möjlighet att bygga upp potten, vilket jag föredrar. (Jag spelade low limit NL texas).

Spelartrafiken verkar mycket bra på de låga texasborden, lite sämre på högre insatser. Det verkar också som att bara texasborden har öppnat än, men övriga kommer väl snart.

Allt som allt ett bra betyg till Tain-nätverket och nya Expekt!

Länk till kommentar

Jag tycker den nya Expekt-klienten är lite för rörig och otydlig.

Korten är för små och markerna grafiskt osnygga.

Sen är det synd att chattrutan och statsrutan inte kan synas tillsammans.

Får hoppas att det ordnar sig efter ett tag. Men för tillfället får det bli en annan pokersite.

Länk till kommentar

Jag har laddat ner ny pokerklienten och jag hittar inga Guarantee Turneringar som dom hade förut?? Det enda som fanns var en $10 freezeout och $5 freezeout?!! Hur är det möjligt att vi turneringsspelare ska kunna vara nöjda med ett sånt upplägg? Det borde vara klart om dom planerade att skapa egna Guarantee turneringar när man går in på det nya nätverket eller kommer dom bara ha det så här fjuttigt? Tror knappast det men jag undrar om någon vet vad som kommer hända med Turneringsstrukturen och var hittar jag Finska, Svenska mästerskapen samt registreringen till dessa turneringar? Sateliter hittar jag inte heller. Har dom så mycket att göra nu så att dom inte har hunnit få ordning på klienten mm.

Var tog the Chiptray vägen som fanns hos dealern? Jag tycker att antalet marker hos varje enskild spelare borde stå med större siffror och det är lite plottrigt. Hoppas det blir någon ordning på det här snart.

Länk till kommentar

Jag har laddat ner ny pokerklienten och jag hittar inga Guarantee Turneringar som dom hade förut?? Det enda som fanns var en $10 freezeout och $5 freezeout?!! Hur är det möjligt att vi turneringsspelare ska kunna vara nöjda med ett sånt upplägg? Det borde vara klart om dom planerade att skapa egna Guarantee turneringar när man går in på det nya nätverket eller kommer dom bara ha det så här fjuttigt? Tror knappast det men jag undrar om någon vet vad som kommer hända med Turneringsstrukturen och var hittar jag Finska, Svenska mästerskapen samt registreringen till dessa turneringar? Sateliter hittar jag inte heller. Har dom så mycket att göra nu så att dom inte har hunnit få ordning på klienten mm.

Var tog the Chiptray vägen som fanns hos dealern? Jag tycker att antalet marker hos varje enskild spelare borde stå med större siffror och det är lite plottrigt. Hoppas det blir någon ordning på det här snart.

Det kommer turneringar, var in tidigare idag och då fanns det rätt många som dock inte syntes nu.

Länk till kommentar