Gå till innehåll

KINGVON spinner svsrulle


KINGVON

Recommended Posts

Tänkte börja månaden med att ta fram en legend vid borden som sticker ut från mängden! Septembers stjärna!

September: LIMI57

Behövs ens en motivering? Dom som vet dom vet!. Ständigt kämpande, viker aldrig ner sig. 2 tablandes shortstack 18h om dagen.  Krävs något alldeles extra som individ för att bemästra och palla med detta. Tålmodigt väntar han in oss andra innan han trycker in det när vi som minst anar och så står vi där och skäms och han mer än dubblar sin stack!

Hans motto "fuck solvers, när det finns pulver"

 

Hoppas vi får se lika mkt av dig vid borden i oktober!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 timme sedan, säger KINGVON :

Tänkte börja månaden med att ta fram en legend vid borden som sticker ut från mängden! Septembers stjärna!

September: LIMI57

Behövs ens en motivering? Dom som vet dom vet!. Ständigt kämpande, viker aldrig ner sig. 2 tablandes shortstack 18h om dagen.  Krävs något alldeles extra som individ för att bemästra och palla med detta. Tålmodigt väntar han in oss andra innan han trycker in det när vi som minst anar och så står vi där och skäms och han mer än dubblar sin stack!

Hans motto "fuck solvers, när det finns pulver"

 

Hoppas vi får se lika mkt av dig vid borden i oktober!

Ja dessa spelare har ju ett tålamod utan dess like som ids sitta dag ut och dag in med 40BB stackar och kämpa för att inte gula/gå BE 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kom att fundera på en sak när jag såg våra endboss "brudar" i klienten, finns det någon tjej/kärring/tant/flicka som är uppe och battlar med dom riktiga bossarna online?

Eller är månadspengen alldeles för lockande att skaffa sig ett gymkort, köra lite squats och hålla figuren slim sen visa skötet online för fantasisummor?

Nån som har någon koll?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

19 minuter sedan, säger KINGVON :

Kom att fundera på en sak när jag såg våra endboss "brudar" i klienten, finns det någon tjej/kärring/tant/flicka som är uppe och battlar med dom riktiga bossarna online?

Eller är månadspengen alldeles för lockande att skaffa sig ett gymkort, köra lite squats och hålla figuren slim sen visa skötet online för fantasisummor?

Nån som har någon koll?

Den enda jag kommer på är Kristen Foxen. Hon spelar ju mycket live SHR-turneringar men aldrig hört hennes namn i onlinesammanhang. Kör hon online? Borde hon väl göra. Dmoongirl körde ju mid/high stakes CG förr men inte hört nåt om henne på evigheter.

Bara män som krossar verkar det som. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

16 timmar sedan, säger Rhetoric :

Den enda jag kommer på är Kristen Foxen. Hon spelar ju mycket live SHR-turneringar men aldrig hört hennes namn i onlinesammanhang. Kör hon online? Borde hon väl göra. Dmoongirl körde ju mid/high stakes CG förr men inte hört nåt om henne på evigheter.

Bara män som krossar verkar det som. 

Hon är väl ändå rätt krämig också Foxen om man jämför med stereotypen pokerdamer (tänker på hon där oldschool spelaren med tuppkam som nog garanterat tror hon är en karl) såg på pokergo från highstakespoker säsongerna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 minut sedan, säger KINGVON :

Hon är väl ändå rätt krämig också Foxen om man jämför med stereotypen pokerdamer (tänker på hon där oldschool spelaren med tuppkam som nog garanterat tror hon är en karl) såg på pokergo från highstakespoker säsongerna.

Räven är absolut över medel (speciellt för att vara nordamerikan) men saknar det där lilla extra i mitt tycke.  Du tänker på Doug Polk!

  • Haha 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)
22 minuter sedan, säger Rhetoric :

Räven är absolut över medel (speciellt för att vara nordamerikan) men saknar det där lilla extra i mitt tycke.  Du tänker på Doug Polk!

 

19 minuter sedan, säger soldado9 :

Jennifer tilly 

Jo brukar vara rätt sällsynt med ögongodis i mansdominerande sporter generellt😂. I det beryktade kotravet (damfotboll) är det väl knappt en enda pingla. Ett dussintals lesbiska kossor som identifierar sig som män som travar runt och anser dom ska ha lika bra betalt som herrarna!

 

Hittade ett ryskt fruntimmer när jag googlade runt lite Tatiana "Mysters_Y" Barausova, klassisk ryska! som lirade upp till 10k$ på stars skrev dom och var supernova elite status flera år antar det är nån vipsak eller något

 

brbrbrbr.png

Redigerad av KINGVON
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blev ett monsterpass ala bigd även för mig. Men inga pengar för grabben på texas iaf! Känner mig som en riktig korpenspelare, dyker upp och gör jobbet och även mitt yttersta men det räcker då tamefan inte till :D Men som tur var köpte jag en hel del 4 och 5 kortslotter och lyckades hitta en bit över 7k på /2 PLO kanske dags att byta spel

 

 

endbossen.png

  • Haha 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Provade allt möjligt, dumheter, abc, till å med en bluff men verkar som enda potterna man vinner är när man inte har något i potterna att göra :D

Ungefär såhär kan det se ut en natt, kanske säger sig självt att det inte blir något plus 😂

fredag1.png

fredag2.png

fredag3.png

fredag4.png

fredag5.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Just det ja! Mystery är ju jävligt snygg faktiskt.

28 minuter sedan, säger KINGVON :

Men som tur var köpte jag en hel del 4 och 5 kortslotter och lyckades hitta en bit över 7k på /2 PLO kanske dags att byta spel

Snyggt! Vänta bara tills du förlorar 50 buy-ins på ett par timmar och se om du känner samma sak då :) Posta dom största potterna?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

4 minuter sedan, säger Rhetoric :

Just det ja! Mystery är ju jävligt snygg faktiskt.

Snyggt! Vänta bara tills du förlorar 50 buy-ins på ett par timmar och se om du känner samma sak då :) Posta dom största potterna?

Måste köpa till omaha manager, ingår inte i holdem manager programmet😂. Skulle köpa det häromveckan men har bara sånt apple pay kort i telefonen och kan inte dom här numrerna utan till. Men blir att fixa det asap så man kan kolla vad fan det är som försigår på PLO borden, riktigt jävla dårhus på natten/Morgonen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänkte på det här med HUD en bra en för mitt format, hur får man tag på det? Har bara den där som följer med programmet  vpip/pfr/3bet. Något man kan ladda ner eller måste köpa? Som det är nu kollar jag väldigt sällan något annat än att bekräfta att det är fisk i princip. Men känns som det hade varit något bra att ha iaf, om inte annat så kan man ju kolla efter och kanske lära sig lite.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hade du kört Hand2Note hade jag kunnat hjälpt dig. Men oavsett vad du kör så är det inte så svårt att göra sin egen, lägg en eftermiddag på det.

Mitt tips som funkar bäst för mig är att lägga till stats eftersom en i taget så att man faktiskt har koll på alla stats(då kan man också ta bort staten senare om man känner att den inte ger nånting). Att lägga till 10+ stats på en gång och spela med skulle gjort mig väldigt confused iaf.

Värsta jag vet är när man ser vissa spelare med bara ett klutter med siffror och man vet att dom inte ens använder en bråkdel av dom.

 

Edit: Jag förlitar mig väldigt mycket på Popupen också som finns i hand2note när det blir större potter, där finns ju alla stats. Så jag ser ju ingen större ide att lägga in allt på den HuD som syns hela tiden.

Redigerad av aml
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)
11 minuter sedan, säger aml :

Hade du kört Hand2Note hade jag kunnat hjälpt dig. Men oavsett vad du kör så är det inte så svårt att göra sin egen, lägg en eftermiddag på det.

Mitt tips som funkar bäst för mig är att lägga till stats eftersom en i taget så att man faktiskt har koll på alla stats(då kan man också ta bort staten senare om man känner att den inte ger nånting). Att lägga till 10+ stats på en gång och spela med skulle gjort mig väldigt confused iaf.

Värsta jag vet är när man ser vissa spelare med bara ett klutter med siffror och man vet att dom inte ens använder en bråkdel av dom.

 

Edit: Jag förlitar mig väldigt mycket på Popupen också som finns i hand2note när det blir större potter, där finns ju alla stats. Så jag ser ju ingen större ide att lägga in allt på den HuD som syns hela tiden.

 

4 minuter sedan, säger aml :

Hand2Note 4 är förövrigt gratis. Sen säljer dom Avancerade Huds/Popups på sidan av tror jag.

Sen har det ju också support för Omaha

Åfan ty! kan ju alltid kolla på det och prova, är det för svårt/jobbigt att lära sig programmet är det väl bara att återgå till HM som man iaf kan navigera sig i. Riktigt värt om det trackar omaha, riktigt shitmove egentligen att ta betalt igen för att man lägger till 2 kort till.

Nä precis hade också tänkt att klicka på rutan och få popups, och som du säger bara ett par stycken relevanta. Sen om det går, men misstänker det inte gör det. Att få actionen spelaren gör highlightad typ? att om du 3bettar mig från BTN eller något så kmr den fram highlightad automatiskt så man kan se och slippa leta.

Redigerad av KINGVON
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

20 minuter sedan, säger KINGVON :

Att få actionen spelaren gör highlightad typ? att om du 3bettar mig från BTN eller något så kmr den fram highlightad automatiskt så man kan se och slippa leta.

Det gick förut ( 1 år sen typ ). Men många pokernätverk bannade vad dom kallade "dynamiska" huds. Vilket förmodligen var bra. För man kunde ju i princip göra en hud som automatiskt tog fram motståndarens range i alla situationer baserat på deras hud stats.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 timme sedan, säger KINGVON :

Alltså han är något på spåret! han hade en read och gick stenhårt på den nästa gång har jag 33 där och vi får dela potten! Riktigt statement iaf av snubben 

catchern.png

Låt gubbarna donera för fan, det är ju ändå fredag ❤️

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)

Provar köra ett fåtal bord bara ikv och endast /5 så får vi se hur det blir. Dokumentär om my man King Von i bakgrunden, såhär glad blev han när någon var uppkäftig på bensinmacken och han fick slita fram sin AK, suddig bild men man kunde se i dokumentären hur han hade världens leende när han stod och sprayade. Jävla legend!

928e8cee013e5c170367245bffc2515e.png

Redigerad av KINGVON
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså på anon borden, kan man göra något med HUDen? det kmr ju fram massa rutor men är maxhänder på alla och ingenaning vem som är vem. Är ju någon som ska envis tokspamma upp massa anon bord, han har säkert något hemmasnickrat sånt program så han kan se statsen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

14 minuter sedan, säger KINGVON :

Alltså på anon borden, kan man göra något med HUDen? det kmr ju fram massa rutor men är maxhänder på alla och ingenaning vem som är vem. Är ju någon som ska envis tokspamma upp massa anon bord, han har säkert något hemmasnickrat sånt program så han kan se statsen

Låter konstigt Funkar bra i Hand2Note hint hint :D där är det alltså "reset" på spelarna när dom lämnar och kommer in ny. Man har ju inte så mycket data då men då har man iaf korrekt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, börjar kanske bli dags byta upp sig! hand2note låter ju onekligen mkt bättre än HM3 så varför inte!

Söndag imorn också, perfekt döda några timmar med det då är nästan ingen som spelar cashgames söndagar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...