thorn Postad 23 Augusti , 2005 Rapport Postad 23 Augusti , 2005 Sitter och försöker analysera mitt FL spel. Jag är intresserad av att veta hur mycket en vinnande spelare kan räkna med att förlora per hand i SB/BB. Någon som har statistik och är villig att hjälpa mig? Tackar! Citera
Papa Kubo Postad 23 Augusti , 2005 Rapport Postad 23 Augusti , 2005 Jag VET att det finns en tidigare tråd som behandlar exakt den frågan, se om du kan hitta den! Citera
Papa Kubo Postad 24 Augusti , 2005 Rapport Postad 24 Augusti , 2005 Fan, det känns som att tråden skapades för någon vecka sedan, men den är från slutet av maj. Tiden går tydligen fort då man har tråkigt. http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=11346 Citera
thorn Postad 24 Augusti , 2005 Författare Rapport Postad 24 Augusti , 2005 Schysst, jag försökte söka, men kom inte på något specifikt sökord vilket ledde till ungefär 10 träffar från trådar...idag. Tack! Citera
Recommended Posts