Gå till innehåll

Bonussnack för vecka 34 postas här!


QoS

Recommended Posts

Nu ska vi se. Jag förde över några € till bestpoker från 24hpoker för att prova klienten. Dem har jag inte tagit ut. Nu vill jag sätta in cash från mitt CC och erhålla bonusen, kan det vara något problem iom att jag redan spelat på siten för €?

 

mvh busen

 

Har man aldrig gjort insättning innan är det lugnt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 116
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Kan man lösa både Signup och reload bonusen på samma gång (efter varanndra såklart)?

 

Endast om kundens första pokerinsättningen gjordes innan den här kampanjen startade, är kunden berättigad till detta erbjudande.

 

 

Bara om du gjort en insättning tidigare, innan den 24e augusti.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fido: SÅ jag som satte in pengar iodag kan inte få expekts 50% reloead bonus?

 

Om du har satt in pengar hos Expekt för första gången någonsin idag så får du en vanlig sign up bonus. Då kan du dock inte få någon reload bonus. Har du satt in pengar idag för reload bonusen är ju allt som det ska.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tja, har en fråga som nån kanske kan svara på.

har pressis börjat göra interpoker bonusen och ser nu att poten behöver minst vara 20$ för att den ska räknas som raked.

Var det så förut? eller har dom ökat potstorleks kraven?

För innan gick den ju på en dag att cleara vilket e snabbt o bra :)

Tänkte cleara interpoker innan man körde bestpoker men bestpoker e ju snart slut, så vill ju veta om man hinner med båda eller om man ska dra över ifrån nån annan site ;D :twisted::twisted:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

 

Tror att du QoS skulle kunna hjälpa mig med detta... [edit] Tack för senast föresten :D [/edit]

 

Signade på bestpoker.com för ca 2 veckor sen med den ursprungliga bonuskoden bestpoker30 tror jag det var (200VIP 100E, oförskämt bra) som fanns på hemsidan då.

 

Direkt efter surfar jag in här och upptäcker att erbjudandet för medlemmar är något bättre, mailar supporten och frågar om jag får ändra signupen. Får till svar att det spelar ingen roll för pf.nu erbjudandet är ändrat från och med idag (då) (ja, så skrev supporten).

 

Loggade in förra veckan och ska sätta in pengar från netteller. Ursprungliga bonuskoden är ifylld och jag klickar på sätt in. Kommer då upp att den koden inte längre gäller. Testar då med pokerforum120, och den fungerar. Är lite osäker på om jag gjort rätt och mailar supporten. Inget svar så efter några dagar spelar jag in de 300 VIPen, trots allt fick jag godkänt för detta när jag depositade. Har mailat support i några dagar - inget svar och ingen bonus.

 

Läste här idag att det är Sign-upen som är bonusgrundande och inte deposit-code. Ändå svalde deposit-sidan pokerforum120 när jag satte in...

 

Kan du hjälpa mig med detta QoS eller någon annan från pf som arbetar med bestpoker.

 

mvh Martin

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick ett mail från expekt igår där det stod 50% reload bonus som "ämne" och bara en e-postadress i mailet. Vad betyder det, att man nu får 50% reload bonus vid en ny insättning, någon mer som fått detta mail eller är det bara jag?

 

Ja det är en relaod bonus som Expekt kör just nu. Ska sätta in pengar ikväll efter att jag fixat Empires reload bonus som krävde dubbelt så många händer som Expekt dvs 10x

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är väldigt trögfattad av mig så jag ska bara checka av med er :)

 

Jag är aktuell i http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=14743 och undrar som sagt vart jag ska sätta mig :) Tror expekt blir bra om man nu får bonus där också :D

 

Jag har ett konto där som står på min far och det var brorsans kort jag använde förra gången jag satte in pengar. Detta var länge sedan när jag inte var 18. Nu är jag 18 och har eget visakort. Men om jag sätter in pengar med mitt kort nu istället borde jag väl få reload-bonusen efter de rejkade händerna som krävs? Det spelar väl ingen roll vilket kort den första insättningen skedde med? Det är ju samma konto.

 

Efter att läst tråden så känns det som att det jag stämmer men det skadar inte att dubbelkolla. Jag vill ju ha bonus :)

 

Tack på förhand!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Angående Expekt reloaden. Kan man verkligen ta den utan att ha fått mailet? Kan inte supporten se vilka de skickat ut meddelandet till, eller är det giltigt för alla som vill?

 

Någon som vet????

 

Har ingen aning men du får nog snabbast svar genom att maila deras support. Lämpligtvis från en annan mailadress än den du har reggad hos Expekt. Jag har iaf fått mailet ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...