Gå till innehåll

Riktigt svårt att välja sajt!


Akim

Recommended Posts

Tjena, jag har riktigt svårt att välja en ny sajt att spela på! Tänkte att jag ville höra lite förslag på bra sajter och vad ni tycker om dom vad som är bra helt enkelt. Finns så J*vla många att välja mellan. :D

 

Just nu spelar jag på expekts cash game low limit bord, 0,25 - 0,50 och 0,5 - 1,0. NL allt som oftas ibland även Pot-limit. Det ska helst vara en MASSA lösa spelare. ;). Det short-handed bord upp till 6 man.

 

Gillar Lay-outen på Expekt, en bra chattfunktion samt att man ser vad man har för hand hela tiden. Det går också väldigt snabbt. Jagar inte speciellt mycket bonusar, vill spela på en soft sida där man kan få tag "kundtjänst" snabbt i fall det skulle vara problem. Har läst endel skräck exempel här på forumet.

 

Pacific Poker har jag också spelat på. Det var under all kritik! Segt, man kan inte spela på flera bord samtidigt. Fanns inga short-handed bord när man spela med låga blinds som jag fortfarande gör.

 

Det enda possitiva med Pacific var att man fick sign-upp bonusen på en gång. Så om det nu är bonus kan det ju vara trevligt och få den på det sättet. Även fast det inte är så viktigt.

 

Vet att det är svårt att svara på men vill ha lite åsikter om bra respektive dåliga sajter och egna åsikter helt enkelt. Har även kollar lite på Doyle's room och fulltiltpoker.

 

Mvh

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gillar ett nätverk speciellt mkt (har dock inte lirat allt för mkt på dom andra, men...). Det är Party(multi/eurobet/empire m.m.). Eftersom du verkar vara en cashgame lirar så tycker jag Partynätverket borde passa dig kanon!

 

Skönt mkt fisk på "microlimit" enligt mig och mkt mkt gott om bord, dock är nog utbudet väldigt likt prima men denna faktor överväger varför jag lirar på party ->

 

Tycker att party har den snyggaste layouten/grafiken (multipoker fram för allt).

 

Håller alltså med jna ;)

 

Ända nackdelen med party-nätverket är att det är rätt så dåligt med MTT jämfört med Prima.

 

EDIT: fixat lite skrivfel m.m.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag tycker bestpoker gör ett bra jobb. Har spelat mycket cash på sistonde och dragit ihop en massa vip poäng. Först damp det ner biobiljetter i brevlådan och nu fick jag precis besked om att jag blivit vip kund och fått en weekendresa för två till london. Så av alla siter får jag nog rösta på den, servicen är oslagbar.

 

 

 

edit: att man sen fick en 50% insättningsbonus gjorde väl sitt också.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har lirat mestadels på Betsson, gillar upplägget på sidan och att det är lätt att "markera" spelare med färgbollen och/eller text. Relativt lätt att hitta bord på lägre limits.

Prövade också pacific en runda och håller med om att det va helt ospelbart så det las ner ganska kvickt.

Gaming club och Expect har jag prövat på, bra med freerolls om man tycker om det men gillar inte riktigt primas nätverk. Ingen speciell anledning förutom att jag kan inte få ihop mitt spel där heh. Av nån anledning går jag back på prima :?

Nu på senare har jag lirat på Eurobet vilket jag funderar på att fortsätta med. Som i tidigare inlägg så party har mycket spelare och bra med cashgames.

Spelar personligen nästan bara cashgames kan jag kanske flika in.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Det finns bara en sajt med bra och enkel logik, nämligen 24hpoker. Den är ren och fri från skräp och meningslösa bilder, vilket blir riktigt jobbigt om man ska spela mer än tio minuter.

 

gå in på http://www.24hpoker.com och ladda ner den och prova. De har en bra bonus nu.

 

Dessutom finns det oändligt med fisk på sajten!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag tycker bestpoker gör ett bra jobb. Har spelat mycket cash på sistonde och dragit ihop en massa vip poäng. Först damp det ner biobiljetter i brevlådan och nu fick jag precis besked om att jag blivit vip kund och fått en weekendresa för två till london. Så av alla siter får jag nog rösta på den, servicen är oslagbar.

 

 

 

edit: att man sen fick en 50% insättningsbonus gjorde väl sitt också.

 

Hur mycket och högt har du spelat för att få dessa godsaker?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Enda nackdelen med party-nätverket är att det är rätt så dåligt med MTT jämfört med Prima.

 

Party har många och mycket bra MTTs! På skinsen bl.a Multipoker och Eurobet är det sämre ställt på den fronten. Det beror förstås på att man bara spelar MTT inom sitt skin och CG spelar man med hela nätverket.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...
jag tycker bestpoker gör ett bra jobb. Har spelat mycket cash på sistonde och dragit ihop en massa vip poäng. Först damp det ner biobiljetter i brevlådan och nu fick jag precis besked om att jag blivit vip kund och fått en weekendresa för två till london. Så av alla siter får jag nog rösta på den, servicen är oslagbar.

 

 

 

edit: att man sen fick en 50% insättningsbonus gjorde väl sitt också.

 

 

 

Hmm.. är det något värde i att hänga kvar på bestpoker o jaga vip? Är uppe i 4500vip... ska jag brassa upp dom på turneringar el bör jag hålla ut till 5000?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjena, jag har riktigt svårt att välja en ny sajt att spela på! Tänkte att jag ville höra lite förslag på bra sajter och vad ni tycker om dom vad som är bra helt enkelt. Finns så J*vla många att välja mellan. :D

 

Just nu spelar jag på expekts cash game low limit bord, 0,25 - 0,50 och 0,5 - 1,0. NL allt som oftas ibland även Pot-limit. Det ska helst vara en MASSA lösa spelare. ;). Det short-handed bord upp till 6 man.

 

Gillar Lay-outen på Expekt, en bra chattfunktion samt att man ser vad man har för hand hela tiden. Det går också väldigt snabbt. Jagar inte speciellt mycket bonusar, vill spela på en soft sida där man kan få tag "kundtjänst" snabbt i fall det skulle vara problem. Har läst endel skräck exempel här på forumet.

 

Pacific Poker har jag också spelat på. Det var under all kritik! Segt, man kan inte spela på flera bord samtidigt. Fanns inga short-handed bord när man spela med låga blinds som jag fortfarande gör.

 

Det enda possitiva med Pacific var att man fick sign-upp bonusen på en gång. Så om det nu är bonus kan det ju vara trevligt och få den på det sättet. Även fast det inte är så viktigt.

 

Vet att det är svårt att svara på men vill ha lite åsikter om bra respektive dåliga sajter och egna åsikter helt enkelt. Har även kollar lite på Doyle's room och fulltiltpoker.

 

Mvh

 

 

Nu har tur att jag såg dig innnan du gör något misstag*ler*

POkerchamps är just den starkaste sajten där du som spelare har Dom mesta fördelarna.

1.Snygg Design

2.Många fiskar.

3.Lite spelare

4.Otrolig Bonusstem där alla får Rake upp till 50%

100%Deposition mm.

5.Snabbast support på nätet dock bara engelska som gäller.

6.Massa freeroll varje timme

7.Gus hansen och erik123 egen sida

8.min 30 Dollar insättning

 

Nackdelar

1.Varje fredag kl 1100 så är det utbetalning för dom som har tjänat in rake och bonus pengar.Då är sajten nerlagd för underhållning samtidigt som utb sker.

2.Lite folk kan vara nackdel för många?

3.Dålig Utb på freerollen.

4.Utbetalning 1 gång på 2 dagar.

 

 

Nu kan det vara konstigt varför man ger gratis reklam men denna sajten har gett mig många sköna slantar och detta är min betalning Tbx.

 

 

Lycka till gott folk

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Precis som trådskaparen här så har jag svårt att välja site

 

Jag har innan alltid spelat på Multipoker samt Expekt

Båda dessa siter har tyvärr tappat mitt intresse på sista tiden av förklarliga skäl.

Har nu börjat spela på Partypoker och gillar den siten skarpt, men saknar en bra extrasite, gärna med underhållande tourneys

 

Jag spelar ofta lowlimit holdem FL0,5-1 (här jag hämtar hem vinstpengar)

SnG NL $5+$10 (här jag slaskar bort dem)

Tourneys <$20 (för mina drömmars skull)

 

Jag funderar på att antingen välja Pokerstars (för turneringarnas skull) eller Heypoker (för VIP poängen, är de lätta att skramla ihop för en på min nivå?)

 

Skulle vara tacksam för tips

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...