Adapa Postad 21 Augusti , 2005 Rapport Postad 21 Augusti , 2005 Tänkte kika på matchen samt psyka sönder vår kära forumhjältes antagonist, men klienten envisas med att säga "Login failed" varje gång jag försöker logga in med mitt nysignande konto? QOSSS?! Står samma sak för mig... Marko, in och programmera om skiten Citera
TotalFarsa Postad 21 Augusti , 2005 Rapport Postad 21 Augusti , 2005 Snart dags.. Lycka till T-F .. May the flop be with you! //M Lycka till! Och betänk följande, all-in är underskattat! /TF - silversked????? fjolla kan jag köpa, men silversked!!!! Citera
lfx Postad 21 Augusti , 2005 Rapport Postad 21 Augusti , 2005 Ni behöver inte logga in, det räcker att använda sökfuktionen och söka efter marko eller totalFarker, vad dom nu har för nicknames? Citera
eurythmech Postad 21 Augusti , 2005 Rapport Postad 21 Augusti , 2005 Skicka email till 24:ans support Citera
TotalFarsa Postad 21 Augusti , 2005 Rapport Postad 21 Augusti , 2005 Ni behöver inte logga in, det räcker att använda sökfuktionen och söka efter marko eller totalFarker, vad dom nu har för nicknames? T-F och marko är väl bestpoker1... /TF Citera
RayIV Postad 21 Augusti , 2005 Rapport Postad 21 Augusti , 2005 Vad har ni för nicknames då? Men jag kan inte trashtalka om jag inte är inloggad va? Citera
kydyl Postad 21 Augusti , 2005 Rapport Postad 21 Augusti , 2005 Om ni har nysignade konton och inte kan logga in så är det nog för att de inte är aktiverade. Man ska få ett aktiveringsmejl skickat till sig. Testa annars att mejla supporten så kan de aktivera kontot direkt (fast jag vet inte hur snabb den är såhär dags på kvällen) Citera
TotalFarsa Postad 21 Augusti , 2005 Rapport Postad 21 Augusti , 2005 Fem minuter kvar... Jag är nyduschad, nyrakad och nysk*ten!!! Slå den uppladningen om du kan! /TF - nickname T-F på bestpoker... fantasilöst... Citera
Markoolio Postad 21 Augusti , 2005 Rapport Postad 21 Augusti , 2005 Jag luktar illa och hundarna har bajsat inne och snusen är slut! Röker fimpar just nu! Let´s rumble boy! TILT redan nu! Citera
Macallan Postad 21 Augusti , 2005 Rapport Postad 21 Augusti , 2005 Om ni har nysignade konton och inte kan logga in så är det nog för att de inte är aktiverade. Man ska få ett aktiveringsmejl skickat till sig. Testa annars att mejla supporten så kan de aktivera kontot direkt (fast jag vet inte hur snabb den är såhär dags på kvällen) Tog mindre än fem minuter för mig för en kvart sedan... Världsrekord? Citera
RayIV Postad 21 Augusti , 2005 Rapport Postad 21 Augusti , 2005 Jag har aktiverat det en jädrans massa gånger nu, men alla gånger utom den första stod det visserligen att det redan var aktiverat. Citera
TotalFarsa Postad 21 Augusti , 2005 Rapport Postad 21 Augusti , 2005 Jag luktar illa och hundarna har bajsat inne och snusen är slut! Röker fimpar just nu! Let´s rumble boy! TILT redan nu! Är ud riktigt bussig kan jag fedexxa över en limpa marlboro som jag köpte i kina för 100 spänn... Men då får du lova att spela med skärmen avstängd! /TF - lycka till! Citera
Macallan Postad 21 Augusti , 2005 Rapport Postad 21 Augusti , 2005 Jag har aktiverat det en jädrans massa gånger nu, men alla gånger utom den första stod det visserligen att det redan var aktiverat. Skicka ett mail till supporten (support@bestpoker.com). Alla nyregistrerade har tydligen samma problem men det fixas snabbt... Citera
QoS Postad 21 Augusti , 2005 Författare Rapport Postad 21 Augusti , 2005 Funkar för mig just nu... Sitter och trashar för fullt! - QoS Citera
QoS Postad 21 Augusti , 2005 Författare Rapport Postad 21 Augusti , 2005 Oj, TF har ju skills! - QoS Citera
Gyre Postad 21 Augusti , 2005 Rapport Postad 21 Augusti , 2005 bara jag som har problem med att komma in på nätverket över huvud taget? Citera
QoS Postad 21 Augusti , 2005 Författare Rapport Postad 21 Augusti , 2005 TF leder typ 6k mot Markos 4k. - QoS Citera
QoS Postad 21 Augusti , 2005 Författare Rapport Postad 21 Augusti , 2005 Och där tog TF en kåk med 2:or (22 i handen) och 5:or på brädan! 9k mot Markos 1k! Har varit tight spel hittills... - QoS Citera
kydyl Postad 21 Augusti , 2005 Rapport Postad 21 Augusti , 2005 Grattis TF, du tog han ju ganska fint Citera
TotalFarsa Postad 21 Augusti , 2005 Rapport Postad 21 Augusti , 2005 Ja, vad ska man säga... Slaskigt värre! Min kåk fällde hela avgörandet... Vad satt du själv på som gjorde att du hittade synen? /TF Citera
scouserandy Postad 21 Augusti , 2005 Rapport Postad 21 Augusti , 2005 Grattis TF, Det tog itte så lång tid... Citera
QoS Postad 21 Augusti , 2005 Författare Rapport Postad 21 Augusti , 2005 Och där vann TF! KQ träffar Q på floppen som håller med Markos som träffade lägre par på floppen... - QoS Citera
Recommended Posts