Gå till innehåll

Post-game snack för Markoolio Challenge!

Recommended Posts

• Svars 159
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Satt på QQ i sb, knappen höjde och jag ställde in. Han visar A3 och ett äss kommer på floppen. GL QoS och Price.

Tackar. Synd med dina damer :(

8/22 just nu men flyttad från QoS bord, inte bra.

Postad

och där slaskde jag ut mig som vanligt... låg chiptvåa ett bra ta efter att klonkat en stege, men jag är som sagt inte van att ha så bra placering och klantar mig! :)

Lycka till alla som är kvar! :D

- QoS

Postad
Bra jobbat TF!

Elakt av dig att slå ut mig så jag bara kom 3:a ;)

;) Tja, vad ska man göra... Hmmm, min sambo bara skrattade åt mig när jag sa att jag ska möta markoolio senare...

/TF

hehe, ja.. det är mest själva grejjen att ha spelat mot honom som är tuff, nåt att.. hmm.. skryta med inför polarna eller nåt =)

/ Perli

Postad
hehe, ja.. det är mest själva grejjen att ha spelat mot honom som är tuff, nåt att.. hmm.. skryta med inför polarna eller nåt =)

/ Perli

Fast det vore ju skoj o vinna osså... Dubbla de 100 eurona skulle vara en fin present till mig själv såhär på sista semesterdan... Synd bara att man suger på HU :roll:

/TF

Postad
Fast det vore ju skoj o vinna osså... Dubbla de 100 eurona skulle vara en fin present till mig själv såhär på sista semesterdan... Synd bara att man suger på HU :roll:

/TF

jo, givetvis!

hehe, fast du spelade bra tycker jag.. klonka hålstege är skill ;)

/ Perli

Postad

jo, givetvis!

hehe, fast du spelade bra tycker jag.. klonka hålstege är skill ;)

/ Perli

Lärde mig som sagt en hel del av buddhistmunken i kina :lol: Kallar just den klonken för Crouching 8:a, Hidden 9:a!!! There's no defense...

/TF