HampusGabriel Postad 12 September , 2023 Författare Rapport Postad 12 September , 2023 19 minuter sedan, säger Lundin89 : Fixar, grattis! Tack så mycket! :) Citera
HampusGabriel Postad 12 September , 2023 Författare Rapport Postad 12 September , 2023 Tjena, Har tänkt börja streama igen nu efter ett uppehåll. Detta är schemat jag tänker börja med: Mån-fre 09:00-15:00. https://www.twitch.tv/hamgab_poker 2 Citera
Lasery Postad 12 September , 2023 Rapport Postad 12 September , 2023 Kul , gl! Raph Darko behöver lite konkurrens 🤪 2 Citera
HampusGabriel Postad 17 September , 2023 Författare Rapport Postad 17 September , 2023 Tjena, Detta blev veckans resultat. +3500kr/600BB 7500 händer/31timmar. Är nöjd med resultat då jag sprang in mot många AA när jag hade KK. Var även kul att så många var inne och kollade på min stream. Tanken är att jag kör samma upplägg på streaming tiderna denna vecka också Målet med nästa vecka är att få in ca +40 timmar och spela 4 bord istället för 3. Har även passerat 100K händer på min hud detta år och även där är jag nöjd med resultatet. 6bb/100 händer. 5 Citera
HampusGabriel Postad 24 September , 2023 Författare Rapport Postad 24 September , 2023 Tjabba! Här kommer resultatet för veckan. +550kr/100BB ~10000händer/35timmar Är riktigt nöjd med volymen denna vecka har dock sprungit riktigt illa. Hoppas på bättre resultat nästa vecka och liknande volym. Fortsatt kul att så många kollar på streamen, det uppskattas enormt för att fortsätta! Får även min overlay som jag beställde av en kille imorgon. Citera
Lennard_Kent Postad 23 Oktober , 2023 Rapport Postad 23 Oktober , 2023 Den 2023-09-24 kl 21:46, säger HampusGabriel : Tjabba! Här kommer resultatet för veckan. +550kr/100BB ~10000händer/35timmar Är riktigt nöjd med volymen denna vecka har dock sprungit riktigt illa. Hoppas på bättre resultat nästa vecka och liknande volym. Fortsatt kul att så många kollar på streamen, det uppskattas enormt för att fortsätta! Får även min overlay som jag beställde av en kille imorgon. Update? Citera
HampusGabriel Postad 23 Oktober , 2023 Författare Rapport Postad 23 Oktober , 2023 1 timme sedan, säger Lennard_Kent : Update? Tjena, tack för påminelsen! Har haft sjukt mycket senaste månaden så har helt glömt bort dagboken :) Har spelat en del live på sistone där jag gått en del plus och börja spelat ca 6-9 bord per session istället så får in mycket bättre volym. Chartet är ifrån 18 september satt från senaste uppdateringen. 5 Citera
f0rtress Postad 23 Oktober , 2023 Rapport Postad 23 Oktober , 2023 Va sjutton Hampus. Du skulle ju inte spela många bord! Citera
HampusGabriel Postad 23 Oktober , 2023 Författare Rapport Postad 23 Oktober , 2023 29 minuter sedan, säger f0rtress : Va sjutton Hampus. Du skulle ju inte spela många bord! Haha där fick du mig Har varit uppe mycket och skottat på 100NL men lyckas inte knäcka spelarna där. Så har blivit mycket bord på 20/50NL för jag känner mig vinnande med så många bord där :=) 1 Citera
HampusGabriel Postad 23 Oktober , 2023 Författare Rapport Postad 23 Oktober , 2023 30 minuter sedan, säger f0rtress : Va sjutton Hampus. Du skulle ju inte spela många bord! Haha där fick du mig Har varit uppe mycket och skottat på 100NL men lyckas inte knäcka spelarna där. Så har blivit mycket bord på 20/50NL för jag känner mig vinnande med så många bord där :=) Citera
HampusGabriel Postad 23 Oktober , 2023 Författare Rapport Postad 23 Oktober , 2023 https://discord.gg/ndGAPnuY Ni får gärna joina den här servern om ni vill. Vi är några svenska pokerspelare som diskuterar poker Citera
f0rtress Postad 23 Oktober , 2023 Rapport Postad 23 Oktober , 2023 48 minuter sedan, säger HampusGabriel : Haha där fick du mig Har varit uppe mycket och skottat på 100NL men lyckas inte knäcka spelarna där. Så har blivit mycket bord på 20/50NL för jag känner mig vinnande med så många bord där :=) Tyckte mer att du hade en poäng med utvecklingskurvan med färre bord. Citera
HampusGabriel Postad 23 Oktober , 2023 Författare Rapport Postad 23 Oktober , 2023 8 minuter sedan, säger f0rtress : Tyckte mer att du hade en poäng med utvecklingskurvan med färre bord. Yep håller fortfarande med om att färre bord är bättre för utvecklingen. Tycker dock att jag tjänar mer med 6 bord än med 2-3 satt det är ju lite både och satt säga Citera
f0rtress Postad 23 Oktober , 2023 Rapport Postad 23 Oktober , 2023 47 minuter sedan, säger HampusGabriel : Tycker dock att jag tjänar mer med 6 bord än med 2-3 satt det är ju lite både och satt säga Min ( ursprungligen din) poäng är väl att: ja nu kanske du gör bättre timpenning på att köra 9 bord Nl50 än 3 bord nl100. Men fick för mig att du hade ambitioner med ditt spelande om att klättra. Således kanske det kan vara värt att spela för en sämre timpenning och utvecklas för att sedan ta igen det med råge i framtiden. Du gör såklart som du vill, lägger ingen värdering i det 😊 Men hoppas på framgång oavsett Citera
FLEX Postad 23 Oktober , 2023 Rapport Postad 23 Oktober , 2023 Sista grafen där ser ut som en jävla resa, skönt du kom ut hålet Bara för att flika in på diskussionen är det väldigt sällan jag spelar mer än 4 bord, robot spelandet gör en inte bättre + man blir lätt utbränd och lägger fokus på helt fel saker imo. GL! 1 Citera
HampusGabriel Postad 24 Oktober , 2023 Författare Rapport Postad 24 Oktober , 2023 23 timmar sedan, säger FLEX : Sista grafen där ser ut som en jävla resa, skönt du kom ut hålet Bara för att flika in på diskussionen är det väldigt sällan jag spelar mer än 4 bord, robot spelandet gör en inte bättre + man blir lätt utbränd och lägger fokus på helt fel saker imo. GL! Ja den vart lite att köra i. Som tur var höll det mentala ihop bra Precis håller med dig att fler än 4 bord blir mycket robot spelande. Det är dock kul att tjäna pengar på fler bord men utvecklingskurvan blir ju som sagt längre. Kommer dock börja skotta strax igen på 100NL och då blir det ner på 2 bord igen 2 Citera
HampusGabriel Postad 29 Oktober , 2023 Författare Rapport Postad 29 Oktober , 2023 Tjena, här kommer veckan resultat. Gick igenom månadens resultat och har sätt stor skillnad på 8-9 bord och 4-6 satt blir att gå ner till 4-6 bord nästa månad. 4 Citera
HampusGabriel Postad 12 November , 2023 Författare Rapport Postad 12 November , 2023 Tjena, Här kommer lite resultat från senaste uppdateringen. Har fått in grym volym denna månad och resultatet har även det speglat sig bra. 8.36 BB/100 på 40K händer. Lärde mig från mitt misstag att inte spela 9 bord och det var nog lösningen för att boosta winraten lite mer 3 Citera
soldado9 Postad 13 November , 2023 Rapport Postad 13 November , 2023 Den 2023-11-12 kl 20:36, säger HampusGabriel : Tjena, Här kommer lite resultat från senaste uppdateringen. Har fått in grym volym denna månad och resultatet har även det speglat sig bra. 8.36 BB/100 på 40K händer. Lärde mig från mitt misstag att inte spela 9 bord och det var nog lösningen för att boosta winraten lite mer Vilka stakes lirar du? Citera
HampusGabriel Postad 13 November , 2023 Författare Rapport Postad 13 November , 2023 46 minuter sedan, säger soldado9 : Vilka stakes lirar du? Det här var 20NL Citera
HampusGabriel Postad 30 December , 2023 Författare Rapport Postad 30 December , 2023 Tjena Kommer med en liten uppdatering sen senaste. Nu i december fick jag in ca 120timmar på 55K händer och slutade på +9700kr. Spelade endast 50Nl denna månad och sprang väl helt OK satt inget att klaga på Siktar på samma volym nästa månad o förhoppningsvis bättre resultat 7 Citera
HampusGabriel Postad 2 Januari Författare Rapport Postad 2 Januari Tjena, Tänker att jag skriver ut månades mål här i dagboken satt man får lite press på sig själv Tanken är att jag ska nå 85K händer vilket blir ca 150-170 timmar denna månad. Satt upplägget blir 7tim * 25 dagar Hörs om en månad igen! 1 Citera
f0rtress Postad 2 Januari Rapport Postad 2 Januari 1 timme sedan, säger HampusGabriel : Tjena, Tänker att jag skriver ut månades mål här i dagboken satt man får lite press på sig själv Tanken är att jag ska nå 85K händer vilket blir ca 150-170 timmar denna månad. Satt upplägget blir 7tim * 25 dagar Hörs om en månad igen! Jobbade du kvar deltid på vanliga jobbet? Citera
HampusGabriel Postad 3 Januari Författare Rapport Postad 3 Januari 15 timmar sedan, säger f0rtress : Jobbade du kvar deltid på vanliga jobbet? Tjena, Slutade på jobbet 1 september satt har spelat heltid sen dess, fick dock lön från de jobbet framtill nomvember så har klarat mig väldigt bra. Målet var dock att kliva upp i timmar nu i december/januari så hoppas jag kan fixa de Citera
f0rtress Postad 3 Januari Rapport Postad 3 Januari 1 timme sedan, säger HampusGabriel : Tjena, Slutade på jobbet 1 september satt har spelat heltid sen dess, fick dock lön från de jobbet framtill nomvember så har klarat mig väldigt bra. Målet var dock att kliva upp i timmar nu i december/januari så hoppas jag kan fixa de Spännande! Har du väldigt låga kostnader/ bor hemma, eller hur gör du för att gå runt? Har du en målsättning om när du ska vara på en viss nivå eller snitta en viss timlön? Citera
Recommended Posts