Gå till innehåll

Hus att hyra i Thailand?


jellesi

Recommended Posts

Bangkok är bäst! Det tar väl 5-10ggr innan man vänjer sig med staden men sedan älskar man den! Men har man bara bott på Khao Sarn Road de få gånger man passerat staden så kan jag förstå att man inte kan tänka sig bo där. Därmed inte sagt att jag inte för det mesta brukar bo på Khao Sarn Road.

 

Koh Phangan och Haad Rin lessnar man på rätt fort. Har väl bott där 3ggr. Underbar ö, speciellt västkusten. Men festerna veckorna innan fullmoon brukar vara bäst. Lite mer chill folk då. Ljudanläggningen på ZOOM och Vinyl gillar man ju :)

 

Men ön är lite väl outvecklad, smutsig och knarka varje dag mår man inget vidare av. Sedan så lessnar man på alla dryga israeliska lumpare och svenska backpackers som ska skryta om hur mycket de prutade ner sin t-shirt hela tiden. Samui tror jag är lite roligare i längden. Man kan gå på fullmoon om man bor på Samui också och festerna runt Soi Green Mango brukar vara rätt trevliga och grisiga de med. Finns många hus på Koh Phangan också med liknande standard som i Phuket fast de kostar lite mer då utbudet är mindre.

 

TY för länkarna heltok! Nu är det ju så att Bangkok suger rätt hårt att bo i men de där husen i phuket, vissa av dom verkar ju helt ok. Det bästa vore ju att få tag på något i kohpanang, blev helt frälst när jag va på fullmoon partyt där :D Där har jag dock bara hittat småhus utan internet=kallt
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...