Gå till innehåll

Poker i Luleå?


J_oke_r

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

Hej

 

jag skulle vilja komma i kontakt med Personer som inte har ngt emot att damma av korten och spela texas ngn fredag eller lördag kväll. Idag är vi ett amatörsällskap på ca 6-8 personer som brukar försöka träffas ca 2 ggr i månaden och spela(varannan helg är det sagt).

 

Det vi brukar spela är Turneringspoker NL med 100 kr som insats och vi brukar hinna med ca 5 turneringar varje kväll vi spelar.

Som ni förstår är det svårt att alla personer kan delta varje gång det är dags för poker. Iom att vi resonerar att man bör vara 6 spelare iaf för att spela en-bordturnertingar så blir det en massa ringande fram och tillbaka, velande och kansken ifrån väldigt många. Jag skulle vilja ha en större "Flora" av personer att kontakta när det är dags att spela så att det alltid blir av. (Det är alltid jag som försöker styra upp allting).

 

Jag, samt säkert några andra ifrån mitt pokersällskap, är även intresserade av vara med i andra pokersällskap om vi är välkommna.

 

Vi är 28-29 år allihopa, alla väldigt snälla och vi känner varandra sedan tidigare och välkommnar alltid nya spelare. Problemet är att det är så få i våran umgängeskrets som är intresserad av poker, man får nästan tjata på folk för att de skall komma, och då tycker jag det kan få vara.

 

Varför känns det som jag skriver en kontaktannons :shock::lol:

 

Finns det förresten ngn pokerklubb i luleå, ngn som vet ?

 

Skicka ett PM vettja, eller skriv ett mail till diziz@spray.se

 

Hälsn. / Joakim.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
Finns en klubb i Boden där vi lirar live poker 5dar i veckan.

Brukar köra 200kr/turneringar på vardagar och under helger 500kr.

Den 7/12 kommer vi även köra en årsfinal som ligger på 1200kr.

 

All information finns på http://www.bodenpoker.se

 

/bear

 

Spelar ni något under julen? Vart ligger klubben? Hur mycket folk brukar spela? Krävs det medlemskap?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Fredagen den 6 Januari (Trettondan) kl. 13:00

 

Plats meddelas vid anmälan

 

Turneringen kommer vara 1000:- freezeout.

 

10.000 i startmarker och 30 min. blinds

 

Startavgift 150:-

Pizza och Taco buffé + måltidsdryck + kaffe ingår!

 

http://www.rounders.se/turnering/

Låter mycket trevligt! Jag och en kompis kommer att spela.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur många är anmälda ca och när är det för sent att anmäla sig för turneringen ? Jag måste överväga med regeringen om man kan delta eller inte.

När jag anmälde mig, för två dagar sedan, sa dom "Vi är nu drygt 40 st anmälda vi räknar med 50 pers"

 

Okej, tack :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur gick det för er? Jag åkte som 49 av 66. En som hackat på blindsen höjde jag hade haft taskigt med kort och spelade tillbaka med KQ han syna flop Qxx höjde typ halva potten han ställde jad synade han vändeupp AT och drog ut. Hade haft dubbla avg om jag vunnit den.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...