Gå till innehåll

Delta i Fantasy Premier League!


Papa Kubo

Recommended Posts

Att ta ut drömlag är alltid roligt, och att tävla i det är ännu roligare. På Premier Leagues officiella hemsida kan man delta, och det är helt gratis.

 

fantasy.premierleague.com kan man skapa sitt lag, och då man är nöjd väljer man Leagues i menyn och knappar in koden 405611-54883 i Join a private league. Om ni döper lagen efter era nicknames här blir det enkelt att se vem som är bäst och vem som är sämst... :)

 

Deadline för att vara med redan från första omgången är idag kl 12.30.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 71
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Du lyckades spara 14 miljoner Ola, tjusigt!

 

Jag har ingen aning... Är det bra eller dåligt?

 

Jag klickade lite på måfå på olika spelare... ungefär som när QoS spelar poker alltså.

 

Förmodligen dåligt då de bra spelarna kostar mest, men du har kanske lyckats träffa placering 1-12 på årets rookielista. Fast det är ju lika troligt som att QoS´s mellanpar håller när han synar två personers allin......

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eehhh, lag i vad ? vad är detta ?

 

Läs första inlägget i denna tråd(?).

 

Det står iofs inget där(?). Står bara att man ska ta ut nått jävla drömlag :S

 

Konstigt då alla andra förstått vad man ska göra, finns ju t.om en länk i första inlägget som man kan kolla på, om man vill..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Konstigt då alla andra förstått vad man ska göra, finns ju t.om en länk i första inlägget som man kan kolla på, om man vill..

 

Alla andra kanske är sport-töntar :)

Var inne på sajten och vände men såg inget uppenbart bevis, däremot hjälpte detta till en del :

Jag är lika bra på fotboll som QoS på turneringspoker, men nu är iallafall Hosers FC med.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...