Gå till innehåll

Är Ken gårdare?


Teichmann

Recommended Posts

Har hört rykten gällande att allas vår Ken Lenaard är djurgårdare! Om det är sant så vet jag inte vad jag tar mig till. Jag gillade ju Ken så mycket. Men om detta stämmer så har han svikit mig, och all min djupa och högst värdefulla respekt blir som bortblåst. Kan någon konfirmera eller dementera detta vulgära påstående?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har hört rykten gällande att allas vår Ken Lenaard är djurgårdare! Om det är sant så vet jag inte vad jag tar mig till. Jag gillade ju Ken så mycket. Men om detta stämmer så har han svikit mig, och all min djupa och högst värdefulla respekt blir som bortblåst. Kan någon konfirmera eller dementera detta vulgära påstående?

 

ja det är han väl. man kunde se han träna i dif kortbyxor om man kolla på ken vs raymer

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag gillade ju Ken så mycket. Men om detta stämmer så har han svikit mig, och all min djupa och högst värdefulla respekt blir som bortblåst.

 

Tja vad skall man säga, dömer man människor utefter detta så stämmer verkligen det gamla talesättet, alla som gillar sport är inte idioter med alla idioter gillar sport...

 

cheers :shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag gillade ju Ken så mycket. Men om detta stämmer så har han svikit mig, och all min djupa och högst värdefulla respekt blir som bortblåst.

 

Tja vad skall man säga, dömer man människor utefter detta så stämmer verkligen det gamla talesättet, alla som gillar sport är inte idioter med alla idioter gillar sport...

 

cheers :shock:

Nu är det så att detta säger verkligen om hur Ken är som människa. Jag trodde han var dryg på ett skönt sett inför media, att det bara var en bild han gav av sig själv. Men detta bevisar att han föddes som en dryg och jävlig unge på fem kilo.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ni har väl alla läst "God Morgon Ken Lennaárd" på pokermagazine.se?

 

länk till pokermagazine.se

 

"Fem snabba

 

Hemmakväll eller utekväll?

Hemmakväll om jag har flickvän

Öl eller champagne?

Champagne

Hold’em eller Omaha?

Hold’em

Kaffe eller te?

Te

Södermalm eller Östermalm?

Östermalm"

 

Detta bevisar väl ganska mycket. Dyr skumpa på Östermalm! Schteeek!

 

Hata Djurgården!

 

 

/B.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
Både gårdare och ex-huligan. Det blir inte mycket värre än så....

Hellre gårdare och ex-huligan än nybliven medgångsgårdare med pajashatt, så visst kan det bli mycket värre.

 

Det kan alltid bli värre, men här har man fanimej tagit det nästan så långt det kan gå...

Jo jo det är sant men vad jag förstår har han åtminstone varit inbiten gårdare sedan ett antal år tillbaka, d.v.s. innan de asen började rida på sin medgångsvåg. Finns inget värre än alla nyblivna gårdare som ska gå runt och stoltsera med att de minsan håller på det bästa laget och försöka ge intryck av att de är värsta lojala killarna. Jag bor i Karlstad och varje gång jag går ut på krogen (1-2 ggr i veckan) stöter jag på folk som haft den goda smaken att inhandla en matchtröja för att bära på krogen (!). Usch...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...