Teichmann Postad 12 Augusti , 2005 Rapport Postad 12 Augusti , 2005 Har hört rykten gällande att allas vår Ken Lenaard är djurgårdare! Om det är sant så vet jag inte vad jag tar mig till. Jag gillade ju Ken så mycket. Men om detta stämmer så har han svikit mig, och all min djupa och högst värdefulla respekt blir som bortblåst. Kan någon konfirmera eller dementera detta vulgära påstående? Citera
Oldboy Postad 12 Augusti , 2005 Rapport Postad 12 Augusti , 2005 Har hört rykten gällande att allas vår Ken Lenaard är djurgårdare! Om det är sant så vet jag inte vad jag tar mig till. Jag gillade ju Ken så mycket. Men om detta stämmer så har han svikit mig, och all min djupa och högst värdefulla respekt blir som bortblåst. Kan någon konfirmera eller dementera detta vulgära påstående? ja det är han väl. man kunde se han träna i dif kortbyxor om man kolla på ken vs raymer Citera
Teichmann Postad 12 Augusti , 2005 Författare Rapport Postad 12 Augusti , 2005 Jag är arg, ledsen och besviken! Citera
Loveless Postad 12 Augusti , 2005 Rapport Postad 12 Augusti , 2005 Ken är väl urtypen för en gårdare. Dryg och besserwissig. Citera
Sandberg Postad 13 Augusti , 2005 Rapport Postad 13 Augusti , 2005 Ken är väl urtypen för en gårdare. Dryg och besserwissig. word. Citera
Ronin Postad 13 Augusti , 2005 Rapport Postad 13 Augusti , 2005 Jag gillade ju Ken så mycket. Men om detta stämmer så har han svikit mig, och all min djupa och högst värdefulla respekt blir som bortblåst. Tja vad skall man säga, dömer man människor utefter detta så stämmer verkligen det gamla talesättet, alla som gillar sport är inte idioter med alla idioter gillar sport... cheers Citera
ades_va Postad 13 Augusti , 2005 Rapport Postad 13 Augusti , 2005 Tja vad skall man säga, dömer man människor utefter detta så stämmer verkligen det gamla talesättet, alla som gillar sport är inte idioter med alla idioter gillar sport... cheers Varför inte att alla som gillar sport är idioter? Citera
Stridsman Postad 13 Augusti , 2005 Rapport Postad 13 Augusti , 2005 Ken vinner WSOP 2006 med en Djurgården tröja på sig skulle inte va fel Citera
Teichmann Postad 14 Augusti , 2005 Författare Rapport Postad 14 Augusti , 2005 Jag gillade ju Ken så mycket. Men om detta stämmer så har han svikit mig, och all min djupa och högst värdefulla respekt blir som bortblåst. Tja vad skall man säga, dömer man människor utefter detta så stämmer verkligen det gamla talesättet, alla som gillar sport är inte idioter med alla idioter gillar sport... cheers Nu är det så att detta säger verkligen om hur Ken är som människa. Jag trodde han var dryg på ett skönt sett inför media, att det bara var en bild han gav av sig själv. Men detta bevisar att han föddes som en dryg och jävlig unge på fem kilo. Citera
Dahlberg Postad 14 Augusti , 2005 Rapport Postad 14 Augusti , 2005 Ken vinner WSOP 2006 med en Djurgården tröja på sig skulle inte va fel Då är det väl tur att det aldrig kommer hända... Citera
ziddax Postad 15 Augusti , 2005 Rapport Postad 15 Augusti , 2005 Både gårdare och ex-huligan. Det blir inte mycket värre än så.... Citera
Che Postad 16 Augusti , 2005 Rapport Postad 16 Augusti , 2005 Både gårdare och ex-huligan. Det blir inte mycket värre än så.... svårt att vara huligan utan att ens låtsas tycka om ngt lagg Citera
personalities Postad 16 Augusti , 2005 Rapport Postad 16 Augusti , 2005 Ni har väl alla läst "God Morgon Ken Lennaárd" på pokermagazine.se? länk till pokermagazine.se "Fem snabba Hemmakväll eller utekväll? Hemmakväll om jag har flickvän Öl eller champagne? Champagne Hold’em eller Omaha? Hold’em Kaffe eller te? Te Södermalm eller Östermalm? Östermalm" Detta bevisar väl ganska mycket. Dyr skumpa på Östermalm! Schteeek! Hata Djurgården! /B. Citera
Teichmann Postad 16 Augusti , 2005 Författare Rapport Postad 16 Augusti , 2005 Men vafaaaann. HATA dif! Citera
Falcken Postad 25 September , 2005 Rapport Postad 25 September , 2005 Att Ken e gårdare känns klart, lika uppblåst o självgod som alla av det släktet Citera
Skadast Postad 25 September , 2005 Rapport Postad 25 September , 2005 Jag är arg, ledsen och besviken! Jag tycker uppriktigt sagt synd om dig. Gå ut och spöa på någon supporter så kommer allt att kännas bra igen. Citera
RayIV Postad 25 September , 2005 Rapport Postad 25 September , 2005 Både gårdare och ex-huligan. Det blir inte mycket värre än så.... Hellre gårdare och ex-huligan än nybliven medgångsgårdare med pajashatt, så visst kan det bli mycket värre. Citera
O Postad 25 September , 2005 Rapport Postad 25 September , 2005 Både gårdare och ex-huligan. Det blir inte mycket värre än så.... Hellre gårdare och ex-huligan än nybliven medgångsgårdare med pajashatt, så visst kan det bli mycket värre. Så sant. Citera
Dahlberg Postad 25 September , 2005 Rapport Postad 25 September , 2005 Både gårdare och ex-huligan. Det blir inte mycket värre än så.... Hellre gårdare och ex-huligan än nybliven medgångsgårdare med pajashatt, så visst kan det bli mycket värre. Det kan alltid bli värre, men här har man fanimej tagit det nästan så långt det kan gå... Citera
RayIV Postad 26 September , 2005 Rapport Postad 26 September , 2005 Både gårdare och ex-huligan. Det blir inte mycket värre än så.... Hellre gårdare och ex-huligan än nybliven medgångsgårdare med pajashatt, så visst kan det bli mycket värre. Det kan alltid bli värre, men här har man fanimej tagit det nästan så långt det kan gå... Jo jo det är sant men vad jag förstår har han åtminstone varit inbiten gårdare sedan ett antal år tillbaka, d.v.s. innan de asen började rida på sin medgångsvåg. Finns inget värre än alla nyblivna gårdare som ska gå runt och stoltsera med att de minsan håller på det bästa laget och försöka ge intryck av att de är värsta lojala killarna. Jag bor i Karlstad och varje gång jag går ut på krogen (1-2 ggr i veckan) stöter jag på folk som haft den goda smaken att inhandla en matchtröja för att bära på krogen (!). Usch... Citera
Machista Postad 29 September , 2005 Rapport Postad 29 September , 2005 Jag har hört från vissa källor att Ken till och med satt i ledningen för DFG (Djurgårdens fina grabbar) som ägnar sig åt organiserade huliganupplopp. Driven kille det där. Alltid i främsta ledet... Citera
Recommended Posts