Gå till innehåll

LÄNK: Pokerartiklar om shorthanded

Recommended Posts

Postad

Den här länken går till en sida med länkar till artiklar om shorthanded.

Sidan tipsades av någon här på forumet tidigare - jag minns inte av vem - och länkarna funkade inte tidigare (i alla fall inte för mig). Så jag tänkte jag skulle re-tipsa. Nu när dom funkar igen (för mig i alla fall).

Kan kanske intressera. Speciellt med tanke på HU turneringen. En av artiklarna är specifikt för HU.

• 2 weeks later...
Postad
Länken till abdul's preflop strategy funkar inte, nån som vet var den finns?

Jag kopierade artiklarna när jag märkte att länkarna fungerade så jag kan om pf-administrationen inte har något att invända (immatrialrätt o sånt) posta dem?

Postad
Jag kopierade artiklarna när jag märkte att länkarna fungerade så jag kan om pf-administrationen inte har något att invända (immatrialrätt o sånt) posta dem?

Vi har något emot det om du inte har tillstånd från artikelförfattaren.

Ett tips är ju förstås att söka i http://www.groups.google.com där artiklarna finns arkiverade.

Postad

Vi har något emot det om du inte har tillstånd från artikelförfattaren.

Ett tips är ju förstås att söka i http://www.groups.google.com där artiklarna finns arkiverade.

Jag misstänkte att det eventuellt kunde vara något sådant bekymmer. Länk till Ramseys artikel.

*Länkpill av Hjort*