chlu Postad 11 Augusti , 2005 Rapport Postad 11 Augusti , 2005 Den här länken går till en sida med länkar till artiklar om shorthanded. Sidan tipsades av någon här på forumet tidigare - jag minns inte av vem - och länkarna funkade inte tidigare (i alla fall inte för mig). Så jag tänkte jag skulle re-tipsa. Nu när dom funkar igen (för mig i alla fall). Kan kanske intressera. Speciellt med tanke på HU turneringen. En av artiklarna är specifikt för HU. Citera
Kissemisse Postad 11 Augusti , 2005 Rapport Postad 11 Augusti , 2005 Tack för länken. Jag spelar nästan uteslutande SH men känner att jag fastnar i rutiner ibland. Uppfriskande och lärorik läsning. Citera
Gyre Postad 11 Augusti , 2005 Rapport Postad 11 Augusti , 2005 Bra re-tips har sett länken tidgare men tappade bort den. Nu har jag lite kvällsläsning! Citera
toppace Postad 11 Augusti , 2005 Rapport Postad 11 Augusti , 2005 bra sida men inga nyheter, den som inte läst sin Ramsey borde inte få spela SH. Citera
VicDamone Postad 21 Augusti , 2005 Rapport Postad 21 Augusti , 2005 bra sida men inga nyheter, den som inte läst sin Ramsey borde inte få spela SH. När du säger så, menar du artikeln, eller har han böcker/fler artiklar? Citera
Hjort Postad 21 Augusti , 2005 Rapport Postad 21 Augusti , 2005 När du säger så, menar du artikeln, eller har han böcker/fler artiklar? Han har bara skrivit artikeln. Citera
Gyre Postad 21 Augusti , 2005 Rapport Postad 21 Augusti , 2005 Länken till abdul's preflop strategy funkar inte, nån som vet var den finns? Citera
chlu Postad 21 Augusti , 2005 Författare Rapport Postad 21 Augusti , 2005 Länken till abdul's preflop strategy funkar inte, nån som vet var den finns? Jag kopierade artiklarna när jag märkte att länkarna fungerade så jag kan om pf-administrationen inte har något att invända (immatrialrätt o sånt) posta dem? Citera
Hjort Postad 21 Augusti , 2005 Rapport Postad 21 Augusti , 2005 Jag kopierade artiklarna när jag märkte att länkarna fungerade så jag kan om pf-administrationen inte har något att invända (immatrialrätt o sånt) posta dem? Vi har något emot det om du inte har tillstånd från artikelförfattaren. Ett tips är ju förstås att söka i http://www.groups.google.com där artiklarna finns arkiverade. Citera
chlu Postad 21 Augusti , 2005 Författare Rapport Postad 21 Augusti , 2005 Jag kopierade artiklarna när jag märkte att länkarna fungerade så jag kan om pf-administrationen inte har något att invända (immatrialrätt o sånt) posta dem? Vi har något emot det om du inte har tillstånd från artikelförfattaren. Ett tips är ju förstås att söka i http://www.groups.google.com där artiklarna finns arkiverade. Jag misstänkte att det eventuellt kunde vara något sådant bekymmer. Länk till Ramseys artikel. *Länkpill av Hjort* Citera
Recommended Posts