glamDring Postad 8 Augusti , 2005 Rapport Postad 8 Augusti , 2005 Ser mycket bra ut tycker jag, dock... ... den är gjord för Internet Explorer (en webbläsare som för övrigt inte följer standarden som W3C satt upp). Det fungerar inte att anropa scripts via andra webbläsare, iofs bara testat med Safari, men det torde vara likadant med FireFox och andra Mozillabaserade läsare. Borde fixas Citera
TeddyKGB Postad 8 Augusti , 2005 Rapport Postad 8 Augusti , 2005 Den är anpassad efter Mozilla, har dock kollat i IE då och då och det funkar fint bara att det ser lite konstigt ut på vissa ställen. Hittar du fel så maila felbeskrivning samt screenshot till rockets@nollelva.se Det finns lite fulhack här och där så den är inte optimerad till 100% så hittar ni felaktigheter så maila över dom då det är viktigt att lösa alla dessa småfel. Sen så kan det vara så att tekniken kanske inte finns i Gusum för att kunna läsa moderna sidor som rockets.se =)) Citera
Thurre Postad 8 Augusti , 2005 Rapport Postad 8 Augusti , 2005 hoho, apan har allt hittat in på sidan med brinnande räven i högsta hugg! Inga problem so far...Jag tilläts tom. att ladda upp en bild av mig själv på sidan (vilket iofs kan ses som en säkerhetslucka då stötande material kanske inte hör hemma på sidan?) Mycket bra jobb webmaster(s) ! ----------------------------------- - Apan Lever ----------------------------------- Citera
glamDring Postad 8 Augusti , 2005 Författare Rapport Postad 8 Augusti , 2005 Den är anpassad efter Mozilla, har dock kollat i IE då och då och det funkar fint bara att det ser lite konstigt ut på vissa ställen. Hittar du fel så maila felbeskrivning samt screenshot till rockets@nollelva.se Det finns lite fulhack här och där så den är inte optimerad till 100% så hittar ni felaktigheter så maila över dom då det är viktigt att lösa alla dessa småfel. Sen så kan det vara så att tekniken kanske inte finns i Gusum för att kunna läsa moderna sidor som rockets.se =)) Inte mycket screen att visa. Matar in username och pass och ska logga in och den försöker skicka en massa querystrings. Felmeddelande: Too many redirects occurred trying to open “http://www.rockets.se/default.asp?go=login.run?go=startsida? go=startsida?go=startsida?go=startsida?go=startsida? go=startsida?go=startsida?go=startsida?go=startsida?go=startsida ?go=startsida?go=startsida?go=startsida? go=startsida?go=startsida?go=startsida?go=startsida”. This might occur if you open a page that is redirected to open another page which then is redirected to open the original page. Ett klick på login görs bara. Samma sak vid reg av ny medlem (dock var det nog en annan querystring vid det tillfället). Något den inte gillar med Safari iaf. Ngn funktion används som inte stöds av W3C. * Pill på lång rad - QoS * Citera
TeddyKGB Postad 8 Augusti , 2005 Rapport Postad 8 Augusti , 2005 HAHAHAHHAHAHA, tufft. Ska ta en titt på det där, låter mycket märkligt att han ska skicka dig till startsidan innan du loggat in. Har du cookies aktiverat? Sidan kräver att man har det då det är uppbyggt på det. BTW FUCK W3C Citera
albin Postad 8 Augusti , 2005 Rapport Postad 8 Augusti , 2005 för mig smider sidan som en oljad blixt i både eldräven och IE... Citera
TeddyKGB Postad 8 Augusti , 2005 Rapport Postad 8 Augusti , 2005 Hehe, klart det borde göra det, men glamDring kör MAC och det är ju utdött =) Dock är mac jävligt bra för grafiska arbeten. Citera
albin Postad 8 Augusti , 2005 Rapport Postad 8 Augusti , 2005 Mac är lika ute som stentvättade jeans....även om alla grafiknördar vill hävda att det är ett nödvändigt ont Citera
glamDring Postad 9 Augusti , 2005 Författare Rapport Postad 9 Augusti , 2005 WTF? Mac är framtiden pojkar små Och ja, cookies är givetvis aktiverat Citera
Nemomen Postad 9 Augusti , 2005 Rapport Postad 9 Augusti , 2005 Mac är ju så mycket åttiotal som det kan bli. Det är dags att äta upp resten av äpplet och omvandla det till vad det är... skit Citera
glamDring Postad 9 Augusti , 2005 Författare Rapport Postad 9 Augusti , 2005 Mac är ju så mycket åttiotal som det kan bli. Det är dags att äta upp resten av äpplet och omvandla det till vad det är... skit *grrr* "Once you go mac, you never go back" Citera
TeddyKGB Postad 9 Augusti , 2005 Rapport Postad 9 Augusti , 2005 som sagt mac funkar bra om man jobbar på reklambyrå, annars kan man lika gärna köra pc. på skolan hade vi mac och på reklambyrån jag jobbade tidigare på lika så. Citera
Nemomen Postad 9 Augusti , 2005 Rapport Postad 9 Augusti , 2005 Jag tycker det fungerar alldeles utmärkt med PC för grafiska arbeten Citera
Recommended Posts