Gå till innehåll

Handbytesprogram, vill du vara med?


jaguar

Recommended Posts

Här är en ide jag snott rakt av från tvåplustvå. Två personer som spelar samma spel och limits byter tex 100 handhistorier med varandra och kommenterar sedan varandras spel. Kommentarerna behöver inte vara särskilt djupgående utan det räcker med att svara hur man själv skulle spelat och varför om man skulle gjort något annorlunda. Alla händer bör vara från samma session eller om man spelar fler bord som de dök upp, sortera alltså inte bort händer ni tycker verkar ointressanta eller som ble v foldade före flopp.

 

Tanken med detta är att det är ett komplement till att posta handhistorys på forumet vilket åtminstone för mig oftast blir när jag förlorat stora potter eller är väldigt osäker på något. Små missar som att syna med för många starthänder eller lägga sig för ofta på floppen märks inte av och man fortsätter göra dem. Med en sån här variant är det lättare att hitta små luckor man aldrig skulle märkt eller fixa en dålig spelstil.

 

Jag spelar just nu mest PLO på 0.5/1 nivån men gör det inte särskilt bra så jag skulle vilja byta 100 eller 200 händer med någon som spelar det. Jag kan även titta på NL hold em händer istället vilket jag är bättre på, brukar spela på 1/2 nivån. Om du är intresserad PMa email till mig.

 

Använd gärna denna tråd för att lägga ut egna requests men svara alltid med PM annars blir det för rörigt

 

* Pillar lite med rubriken - QoS *

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Toppenbra idé!!

Diggar den helhjärtat. :D

 

Jag skulle vilja byta några händer i framtiden, just nu kan jag inte exportera(Jävla Ladbrokes!!).

Om du får tag i nån som vill byta händer med dig och efter att ni utvärderat varandras spel, kan du inte posta här och säga hur det hjälpte dig?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Toppenbra idé, har letat efter något liknande för att utveckla mitt spel

 

Byter gärna handhistory med någon som spelar tournaments No Limit Hold Em

 

sitn'go 1 eler 2 bords eller multitables, där jag gärna skulle vilja förbättra mitt spel

 

PM:a om intresse finns

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Jag vill gärna byta men jag är mer intresserad av kvantitativa byten så jag kan dra lite statistiska slutsatser. Vad jag vill ha och kan erbjuda är Fixed Limit från Partynätverket.

 

Om det blir aktuellt så kan vi ju byta ut våra nick i filerna mot nåt annat så man inte avslöjar för mycket om sig själv.. om det nu spelar nån roll.

 

Skicka PM om ni är intresserade.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...

Dags att dra liv i denna tråd igen.

Vet inte hur det gått med era byten om ni skött dom via privmsg eller något.

Vill gärna byta 1/2 FL (Crypto och Party) händer med någon.

Som det är nu har jag 1062 händer på crypto (just börjat lira där) och 5639 på party.

 

Kommentering av spelet samt få fler händer så man kan se lite mer utav statistiken osv.

 

 

Pm:a mig eller skriv här!!! :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 months later...
  • 2 weeks later...

Jag har nyss gått upp i nivå till $0.25/$0.50 NL Texas Hold'em. Har dock inte gått så bra som på $0.1/$0.25, har ca 400 händer i HH och skulle vela ha någon att byta med så jag kan få lite kommentarer på mitt spel. Kanske bara är otur hittills, eller så har jag för stor respekt för pengarna som är inblandade, jag vet själv inte riktigt.

 

Ni kan skicka PM om ni är intresserade!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...