Tiggr Postad 3 Augusti , 2005 Rapport Postad 3 Augusti , 2005 Finns det något fungerande program(poker tracker,poker manager eller dylikt) till unibets pokerklient? * RP - QoS * Citera
wedo Postad 4 Augusti , 2005 Rapport Postad 4 Augusti , 2005 Jag använder pokertracker tillsammans med en handconverter för B2B, funkar bra. Finns att hitta i pokertrackers forum. Citera
Tiggr Postad 4 Augusti , 2005 Författare Rapport Postad 4 Augusti , 2005 Jag laddade ner pokertracker men jag förstår inte hur det fungerar. Loggas inte händerna automatiskt när man spelar eller hur går man tillväga. Hur kan man ladda ner handhistories från b2b? Citera
Tiggr Postad 4 Augusti , 2005 Författare Rapport Postad 4 Augusti , 2005 Vore tacksam för ett svar här Citera
baller Postad 5 Augusti , 2005 Rapport Postad 5 Augusti , 2005 Well, ibland kanske man kan söka sig till ett svar själv? Testa att kolla i 24h gruppen där finns en lång tråd om trackers redan. Vill du lära dig mer om PT, finns det en lång PT tråd, PT-forumet, help-files osv. Citera
wedo Postad 5 Augusti , 2005 Rapport Postad 5 Augusti , 2005 1. Installera PT och tanka en fil som heter conv24h.exe från PTs forum. 2. Gå in i B2Bs cashier och titta under hand histories. Därifrån måste du kopiera de 50 senaste händerna och klistra in i en sparad textfil. 3. Öppna textfilen med conv24h.exe och tryck convert. 4. Öppna PT och välj File -> Auto Import Hand Histories/Tornaments - setup och välj en fil som heter converted24h.txt som ligger i samma mapp som conv24h.exe. Lycka till Citera
baller Postad 9 Augusti , 2005 Rapport Postad 9 Augusti , 2005 Tack wedo för den fina beskrivningen Citera
mow Postad 6 Februari , 2006 Rapport Postad 6 Februari , 2006 kan någon länka till var man hittar programet ? Citera
baller Postad 6 Februari , 2006 Rapport Postad 6 Februari , 2006 Programmet hämtar inte hhs utan converar bara händerna till crypto format något som är helt meningslöst numera då PT kan läsa B2B formatet. Om du skall konvertera händerna måste du först kopiera händerna från cashiern i b2b clienten, klistra in i textfil och sedan konvertera. Citera
summlan Postad 6 Februari , 2006 Rapport Postad 6 Februari , 2006 hhgetter är ett program som sparar händerna från b2b till hårddisken så du kan autoimportera i pokertracker. tror de numer kostar nån krona dock. finns väl nån tråd om de här oxå. Citera
Cyntax Postad 6 Februari , 2006 Rapport Postad 6 Februari , 2006 Detta fungerar endast för cash games och inte sng's?! Citera
rob72 Postad 7 Februari , 2006 Rapport Postad 7 Februari , 2006 Detta fungerar endast för cash games och inte sng's?!Jag uppfattar inte riktigt om detta är en fråga eller ett påstående, men svaret är i alla fall - Korrekt, det fungerar endast för cashgames och inte för SnG's. Citera
AoZ Postad 10 Februari , 2006 Rapport Postad 10 Februari , 2006 Fungerar något av alla dessa program till 5 card draw? Citera
Recommended Posts