Smitaren Postad 3 Augusti , 2005 Rapport Postad 3 Augusti , 2005 Andreas verkar vara ett gångbart namn! Först vinner Andreas Rendin två veckor i rad, denna vecka var det klubbens slaskigaste spelare Andreas Åkesson (Nickname: Salavas) som plockade hem förstapriset och drygt 17 000kr. Nyckelpotten kom ganska tidigt på finalbordet; Andreas spelar 15k i tidig position (Blinds 1500/3000), Laszlo (Swede) går all-in på 45 000 totalt. Andreas steker ett tag och hittar syn med QQ mot Laszlos KK. Tre rags på floppen men Q på både turn och river gör att Andreas vinner och skaffar sig en ordentlig chiplead (~90 000 av 285 000 marker i spel). Efter denna monsterpott spelar Andreas bra big stack-spel och segern är aldrig i någon större fara. Nästa vecka är det vår vanliga 400+50 kr freeze out. Vi räknar med fullt hus så anmäl er i tid. På återseende! /Jens Citera
Slask_kenta Postad 3 Augusti , 2005 Rapport Postad 3 Augusti , 2005 Gratulerar! slask på hög nivå. Bra spelat! /Rendin Citera
sirlimpus Postad 3 Augusti , 2005 Rapport Postad 3 Augusti , 2005 Bra flyt o snyggt spelat igår Andreas ! Mvh. Micke.L Citera
Evolito Postad 3 Augusti , 2005 Rapport Postad 3 Augusti , 2005 Får gratulera! Hur många var med till slut? Citera
Stahl Postad 3 Augusti , 2005 Rapport Postad 3 Augusti , 2005 Får gratulera! Hur många var med till slut? 38 spelare blev det! En kväll med, enligt mig, väldigt trevlig stämning och spel. Citera
South Postad 3 Augusti , 2005 Rapport Postad 3 Augusti , 2005 Tack för en fin turnering. Jag kommer tillbaks iaf. Då ska jag definitivt inte bli förste man utanför pengarna iaf. Citera
Recommended Posts