Gå till innehåll

kvällens spel 29/07.


Recommended Posts

Tackar för en trevlig turnering.

Nenomemen, är det så det stavas? Jag kan annat än cashgame, bevisat? :D

Trevligt finalbord även om den sista timmen blev aningen långdragen och med lite för många randomhänder. Men jag antar att det är så det ska vara.

Uppskattar även highcard avslutningen som blev resultatet av splitten mellan 1a och 2a plats, även fast jag torskade den. :) fan jag som hade tränat så mkt på det.

 

kram

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja blindsen var helt ute och cyklade och det tar jag på mig.

 

Till nästa gång kommer det kännas mer när man ska trycka in blindsen på finalbordet det lovar jag ;)

 

Det blev en MYCKET sen natt.. eller ska jag säga tidig morgon. Jag kom precis hem efter att ha diskat, städat etc...

 

Tackar till Arthur och Nathaniel plus några till som hjälpte till att plocka med prylar efter att turneringen var avklarad.

 

Så går det till att hålla i en klubb *gäsp*

 

 

...hmmm... undrar om man skulle ta och lira lite nätpoker nu? :shock:

 

 

;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det var trevligt att du "vann" Erik, även om jag hade hellre velat hört att du spelat till dig första plats. =)

 

Missade helt att ni drog så tidigt så du får hälsa till Kalle, jag var så inne i mitt spel på S&G så jag kunde inte lämna det dessvärre chipleader de två sista spelen och slutade dessvärre som 2:a båda gångerna, suck =/ Hur länge till stannar han i stan?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Heh, jo, men ingen av oss hade ork eller lust att spela klart för att vara ärlig. Det hade inte på något sett representerat vem av oss som var "bäst", då ingen av oss hade kunnat prestera A-game. :)

Hur som helst, får väl vinna nästa gång :)

Kalle åker hem på onsdag tyvärr :/

 

Svårt att varva ner efter en sådan lång pokerkväll, så lite nätpoker är på sin plats. självklart liggandes med en laptop i sängen, kommer inte kunna sitta upp på länge efter 8 timmar på en pinnstol :D

100 dollar plus sen jag kom hem :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hahaha, det går upp och ner.. just nu inne i en ganska jobbig svaka då det mesta går emot mig som i bordshockeyn fast det berodde mest på skickligheten som inte fanns där alltid.. haha

 

Stötte på ett bordshockeyspel idag på ett 25-årsparty.. ojojoj.. de gamla takterna satt kvar och man lyckades med en och annan centerfint.. piskade upp motståndet riktigt hårt.. haha 21-4 något, det är härligt. inte illa med tanke på spelets skick och hur länge sedan man höll i spakarna!

 

Slå ev. en pling i veckan så kanske vi kan ta en fika eller något. Var ju liksom år och dar sedan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hah, jag ser detta som en upplösning.

Jag säger som tidigare, Krickas syn med AK var helt rätt, oavsett länge i princip. Jag ser fram emot att se er spela bordshockey. Jag kan bistå med spel om det krävs för en rättvis match. Dessutom kan jag ta bets mot mig i hockeyspel, jag erbjuder 3-1 i odds. oavsett motståndare. max 50kr bet.

Jag vill inte avgöra vem som kommer vinna, även fast jag kan ha mina aningar. Jag tycker om er båda som person. men för allt i världen (som min farmor brukar säga) sluta forum-fajtas. :D

 

btw. var ute idag, och alla som inte varit ute på en söndag på länge, fan gå till wasa, otroligt trevligt ställe, med mkt drag. ´+trevligt liveband (de lät mig sjunga när jag bad om det) :D

 

oavsett vem som vinner kommer det bli en kul jävla match.

 

och som jag brukar avsluta det hela, kram!:D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...