slampen Postad 15 December , 2016 Rapport Share Postad 15 December , 2016 Hej allihopa! Var längesedan jag var inne på detta forumet, men idag gör jag comeback, pga detta: I lördags så vann jag pokerstars big 11! Fantastiskt roligt att komma 1a utav 5489 spelare och plocka ner 7809 dollar. NU är frågan så här: Hur gör jag för att kunna replaya denna turre? Vet att teamgripsed granskar massa turneringar och lägger upp dem på youtube? Hur gör jag samma? Har varken PT eller något annat program...Oerhört tacksam för hjälp både för att jag vill kunna visa upp spelandet, men även för att bli bättre själv. Är denna trådstart felplacerad får någon moderator självklart flytta på den. MVH / Slampen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mpee Postad 16 December , 2016 Rapport Share Postad 16 December , 2016 universal-replayer.net är kanske vad du söker. ej testat själv. å grattis såklart! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts