puppets Postad 3 November , 2016 Rapport Postad 3 November , 2016 (redigerade) Tja! Imorgon tänkte jag ha lite CG hemma hos mig På Hammarö. vi är för närvarande 3 klara och vi kör på Max 8 spelare. 5-5-(10) är nivån, straddle är absolut ingen tvång! Holdem Omaha Pinapple Sviten (om alla är med på det) Så skriv här eller På PM om någon är sugen Gärna namn också. Mvh: Stefan Gåård Framöver kommer jag även ha lite 20-40 mixed game.. Om det finns intresse för det. Redigerad 3 November , 2016 av puppets Fick inte med allt Citera
hogge75 Postad 3 November , 2016 Rapport Postad 3 November , 2016 Tja! Imorgon tänkte jag ha lite CG hemma hos mig På Hammarö. vi är för närvarande 3 klara och vi kör på Max 8 spelare. 5-5-(10) är nivån, straddle är absolut ingen tvång! Holdem Omaha Pinapple Sviten (om alla är med på det) Så skriv här eller På PM om någon är sugen Gärna namn också. Mvh: Stefan Gåård Framöver kommer jag även ha lite 20-40 mixed game.. Om det finns intresse för det. Kan voucha för reko game och slaskiga spelare Citera
Recommended Posts