Ogloeden Postad 5 Oktober , 2016 Rapport Postad 5 Oktober , 2016 Någon som vet hur man gör för att programmera musknapparna till SvS-klienten? Vill framförallt kunna betsizea med hjulet och folda med t.ex bakåtknappen. Har en Logitech MX Master. Citera
SvettigtMarsvin Postad 16 Oktober , 2016 Rapport Postad 16 Oktober , 2016 (redigerade) Kurrrrrrrrra Redigerad 11 November , 2016 av SvettigtMarsvin aaaa Citera
PIMM95 Postad 16 Oktober , 2016 Rapport Postad 16 Oktober , 2016 Hej! På PokerStars klient så kan man enkelt programmera hotkeys om man går in på "Inställningar > Spel > Hotkeys", jag är inte säker men har för mig att det går att göra samma sak på SvS, längesedan jag spelade på SvS men vill minnas att jag hade hotkeys. Get real. Officiella inställningarna du kan göra på Svenska Spels pokerklient går räkna på handen. Det finns t.ex. ingen möjlighet att själv välja bet sizings annat än själv skriva in det eller klicka på slidern. Massivt error att tro det är möjligt på SVS för det går på Pokerstars som har egen klient och är världsledande. Citera
Recommended Posts