Vrakman Postad 7 Juli , 2016 Rapport Share Postad 7 Juli , 2016 Hade varit ganska trevligt om Kimmich skott på övertid hade gått in... Nåväl, rafflande avslutning för fyra av oss, känns som att val av kapten i finalen kan komma att avgöra det hela. 6 speldagar och diffen är 3-4 poäng mellan 1:an och 4:an Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Matteprof Postad 8 Juli , 2016 Författare Rapport Share Postad 8 Juli , 2016 Minst sagt frustrerande att inte tyskarna kan peta in en boll. Men, en kul avslutning och riktig rolig Fantasy minst sagt. Kommer att bli som ett pokerspel att försöka gissa hur ni i top 2 spelar för att inte spela exakt samma. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jaroiten Postad 8 Juli , 2016 Rapport Share Postad 8 Juli , 2016 Spännande avslut. Hur funkar det om flera slutar på samma poäng? Finns det någon tie-breaker eller är det splitt då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schoolbook Postad 8 Juli , 2016 Rapport Share Postad 8 Juli , 2016 Ja, det blir tajt. Finns inga regler om särskiljning vad jag kan se och just nu står det som delad ledning i ligan, måste bli splittade priser vid lika. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Matteprof Postad 8 Juli , 2016 Författare Rapport Share Postad 8 Juli , 2016 Ja, lika bra att splitta prispengarna vid lika. OK för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vrakman Postad 10 Juli , 2016 Rapport Share Postad 10 Juli , 2016 Bubblade 1x2 tipset, inför finalen tvåa... Bubblade det här, inför finalen delad etta... Segt! Men kul med spänning rakt igenom, anmäler mig redan nu till VM om två år. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Matteprof Postad 10 Juli , 2016 Författare Rapport Share Postad 10 Juli , 2016 Sjukt med Frankrikes insida stolpe för att sen se Portugal vinna Men bra för mig som körde all in Portugal som chans Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tele Postad 10 Juli , 2016 Rapport Share Postad 10 Juli , 2016 (redigerade) Jävla skit är detta. Edit: Blev visst tvåa. Jag är nöjd! När börjar FPL? Redigerad 10 Juli , 2016 av Tele Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schoolbook Postad 11 Juli , 2016 Rapport Share Postad 11 Juli , 2016 Grattis till Matteprof - 7k Tele - 3k jaroiten - 1k Jag skeppar imorgon för säkerhets skull om poängen mot all förmodan skulle uppdateras vilket inträffat en gång tidigare. Bra jobbat alla! Jag är med en dåres envishet på FPL och även CL senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Matteprof Postad 11 Juli , 2016 Författare Rapport Share Postad 11 Juli , 2016 Tackar! Igår vad marginalerna maximalt på min sida. Behövde 0-0 och seger för Portugal i förlängning för att hitta pengarna på både Fantasy och EM tipset (där jag hade X). Nu lite vila innan Fantasy Premier League Grattis till en bra upphämtning Tele Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Steel Postad 11 Juli , 2016 Rapport Share Postad 11 Juli , 2016 Grattis till Matteprof - 7k Tele - 3k jaroiten - 1k Well Played! Kunde inte ge er en match i år Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts