valterego Postad 5 Maj , 2016 Rapport Postad 5 Maj , 2016 Idag börjar Paf Poker Challenge 2016. Jag är på plats för att rapportera live från turneringen. Du hittar vår bevakning här. I denna tråd diskuterar vi allt som har med PPC 2016 att göra. Citera
Vladi Postad 5 Maj , 2016 Rapport Postad 5 Maj , 2016 Vi är många som vill se en intervju med Kung Creutz! Citera
valterego Postad 5 Maj , 2016 Författare Rapport Postad 5 Maj , 2016 Vladi säger: Vi är många som vill se en intervju med Kung Creutz! Kommer efter avslutat spel i natt! Citera
Crappy Postad 5 Maj , 2016 Rapport Postad 5 Maj , 2016 Vi vill veta om schoolbook somnat mitt i någon giv än? Citera
valterego Postad 5 Maj , 2016 Författare Rapport Postad 5 Maj , 2016 Crappy säger: Vi vill veta om schoolbook somnat mitt i någon giv än? Han sover inte. Är med i matchen fortfarande, har strax över 20 000. Citera
schoolbook Postad 7 Maj , 2016 Rapport Postad 7 Maj , 2016 Crappy säger: Vi vill veta om schoolbook somnat mitt i någon giv än? Nix, har lyckats hålla mig klarvaken ? Lite mer högkoncentrationspoker än jag är van vid med 7 effektiva timmar första dagen och 10 andra men känner mig pigg och vid gott mod. hubbahubba säger: Go schoolbook! Tackar! Citera
Recommended Posts