starsonmars Postad 26 Januari , 2016 Rapport Postad 26 Januari , 2016 SVS säger t.ex. att jag spelat 147162 händer, medan PT4 säger att jag spelat 147811 händer. PT4 säger också att jag är plus 7 k totalt mer. I januari säger SVS att jag är plus en viss summa, medan PT4 säger 700 kr mer. Hur vet man vad som är rätt? Citera
Mr.Bateman Postad 26 Januari , 2016 Rapport Postad 26 Januari , 2016 starsonmars säger: SVS säger t.ex. att jag spelat 147162 händer, medan PT4 säger att jag spelat 147811 händer. PT4 säger också att jag är plus 7 k totalt mer. I januari säger SVS att jag är plus en viss summa, medan PT4 säger 700 kr mer. Hur vet man vad som är rätt? Risken finns att du stänger ner bordet direkt efter en förlorad pott. Då registrerar inte PT handen. Det kan påverka dina resultat. Citera
starsonmars Postad 26 Januari , 2016 Författare Rapport Postad 26 Januari , 2016 Mr.Bateman säger: Risken finns att du stänger ner bordet direkt efter en förlorad pott. Då registrerar inte PT handen. Det kan påverka dina resultat. Hej, okej, men PT4 säger ju att jag spelat fler händer än vad SVS säger. Citera
Recommended Posts