starsonmars Postad 18 Januari , 2016 Rapport Postad 18 Januari , 2016 Kör Mac. Får upp händerna genom svenska spels klient, men kan inte hitta den mappen när jag ska importera händerna manuellt till Pokertracker. Någon som har koll? Citera
starsonmars Postad 19 Januari , 2016 Författare Rapport Postad 19 Januari , 2016 Eller rättare sagt, Pokertracker hittar inte mappen. Kanske man måste konvertera händerna? Citera
FRAEEN Postad 19 Januari , 2016 Rapport Postad 19 Januari , 2016 När jag klickade på "Play Poker" sen "Get Hands While Playing" tror jag mina händer fördes över automatiskt. Citera
starsonmars Postad 19 Januari , 2016 Författare Rapport Postad 19 Januari , 2016 När jag klickade på "Play Poker" sen "Get Hands While Playing" tror jag mina händer fördes över automatiskt. Absolut, händerna förs över automatiskt när jag spelar nu. Så det funkar. Men jag har spelat 60 k händer utan PokerTracker, och det är dom jag vill föra in i PT Citera
Clogge Postad 26 April , 2016 Rapport Postad 26 April , 2016 Hej, hur löste du detta? Jag kör trial-versionen just nu men fattar det som att man måste importera statsen under File-menyn, (som bara verkar gå i fullverren), jag får bara "nya" stats just nu. Citera
Recommended Posts