Partneransvarig Postad 16 November , 2015 Rapport Postad 16 November , 2015 Under två raka onsdagar, 18e och 25e november, garanterar Redbet ett paket till Redbet Live Prag värt €1000 till vinnaren av varje turnering. Dessutom ligger €75-plåtar garanterat till plats 2-5. Inget att vänta på, bara att hoppa in och slåss om din plats i en av Europas populäraste pokertourer! Passeras garantipotten fylls det på med €75-biljetter Datum: onsdagar 18 & 25 november kl 20:00 Inköp: €11. €5 i rebuy första 90 minuterna Garanterad pott: Paket till Redbet Live, värt €1000, samt 4 st €75-plåtar Lösenordsrebus: RLplustjeckienshuvudstadpåengelskaplus2015. Allt med små bokstäver. Har du inget konto på Redbet men vill spela turneringen går det bra att öppna ett via våra länkar, och få del av en fin bonus på upp till €2500! Citera
valterego Postad 18 November , 2015 Rapport Postad 18 November , 2015 Bumpar denna och passar på att påminna om att det är en kanonchans att ro hem ett paket till Redbet Live Prag! Citera
Crappy Postad 18 November , 2015 Rapport Postad 18 November , 2015 Jag förstår inte rebusen Förlåt, det var så länge sedan jag hörde det, så jag var tvungen Klart jag spelar Citera
Recommended Posts