Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Tror inte att man köper in sig så många gånger så vi har inte satt nå´n gräns, vill man köpa in sig 10ggr så visst....varsågod. add-on har vi inte riktigt bestämt oss för än.....det hänger ju på vad ni som medlemmar tycker? vill dom flesta ha en add-on efter första timmen så är det självklart att vi även kommer erbjuda det i våran nästa turnerning.

Jag ska ta upp frågan med resten av styrelsen.

Mvh Martin

Postad

antalet re-buys har ju till stor del o göra med strategi och upplägg...

Men att jag tror inte många kommer göra mer än 5 st re-buys... O de e ju väldigt mycket bara det på 1 timme så..

Addon anser iaf jag att vi ska ha.. :)

Väntar med spänning på styrelsens utlåtande angående detta =)

Postad

Upplägget kräver ju ganska mycket marker från expekt, och jag måste säga att jag är lite besviken på dom. Nu har jag iof inte haft möjligheten att kolla min mail eftersom jag sitter på gotland ( och inte har min uppgifter till mailen), men våra marker har inte kommit, det är nästat en månad sen dom skulle ha kommit. Men vi hoppas på det bästa, att dom anländer till nästa turnering.

Krävs ju lite marker för att köra re-buy turneringar.... Antar att du kommer köpa in dej ett par gånger... :lol: