Gå till innehåll

battle of Malta 2015.

Recommended Posts

Postad

Tjenare! Hoppas ni haft en fin kväll. Är en grabb på 20 år som kommer delta i 550€ Battle of Malta 500€k GTD, problemet? Ingen att åka med, inga vänner som är intresserade av poker. Så letar då efrer någon/några att åka med. Deltagit UKIPT 2 gånger och varit i ett antal länder för tunerings grind. Jävligt skön människa och lätt att ha och göra med.. Mvh Anton

Postad
  awerton säger:
Förlåt? Nu hänger jag inte riktigt med..

Tror det är denna post han syftar på...

awerton säger:
Tjenare, blir min första post på forumet. Är en grabb på 22 bast och lirat en del poker i mina dagar, spelat UKIPT i London och EPT Prague som störst, sedan lite små tuneringar här och där i Sverige. Problemet? Jag har verkligen INGA vänner som är intresserade/kan spela poker. De jag söker är väl lite små tuneringar med sluten grupp, någon som brukar hosta med 20-30 pers även folk som bor nära Lund som brukar samlas och knäppa några kalla och spela. Intressant? Lägg ett pm. Övrigt, Social påg som jobbar på Restaurang i Lund, trevlig som attan och gillar att hålla diskutioner i liv.