ellington Postad 21 Augusti , 2015 Rapport Postad 21 Augusti , 2015 Blivit lite torsk på OFC och spelar främst via mobilen. Har givetvis ingen aning om vad jag håller på med men det roar mig. Finns det några andra PF:are som också är förtjusta i det? Spelar via en app som heter pineapple, är den bästa jag provat trots att chattfunktionen inte verkar fungera. Föredrar pineapple framför regular. Kan tänka mig att spela om en liten peng per point om någon känner sig manad annars går det bra att köra för nöjets skull också. Nickar ellington på appen. Vet inte riktigt hur man skulle kunna lösa det hela praktiskt om det ska vara $ inblandat men jag tänker mig att summorna kommer vara tillräckligt små att ingen orkar scamma. Nog måste det finnas fler OFC-frälsta än jag? Komigen nu PF Citera
ErikSeger12 Postad 21 Augusti , 2015 Rapport Postad 21 Augusti , 2015 Är garanterat sämst men tycker det är löjligt kul så är gärna med! Citera
Henkinho Postad 21 Augusti , 2015 Rapport Postad 21 Augusti , 2015 Spelar du på ABC lr ngn annan app? Är det ABC så spelar jag gärna. Citera
Antisk Postad 22 Augusti , 2015 Rapport Postad 22 Augusti , 2015 Jag är gärna på =) spelat en del pineapple ABC, gärna någon krona inblandad men inget krav. PMa för nick/gamecenter-id Citera
ellington Postad 22 Augusti , 2015 Författare Rapport Postad 22 Augusti , 2015 Kul att det finns intresse! Mitt användarnamn är som sagt @ellington och appen är pineapple. Citera
obvspeltorsk Postad 22 Augusti , 2015 Rapport Postad 22 Augusti , 2015 Vad spelas det per pinne? är nog sugen Citera
Henkinho Postad 22 Augusti , 2015 Rapport Postad 22 Augusti , 2015 Nickar Henkinho91. Är på 5 kr per poäng med betalning på swish efter varje månad. Spelar på ABC appen så gamecenter och iphone som gäller! Citera
tmir Postad 22 Augusti , 2015 Rapport Postad 22 Augusti , 2015 Spela på tonybet i stället, så har ni ju betalningarna fixade. Citera
ellington Postad 22 Augusti , 2015 Författare Rapport Postad 22 Augusti , 2015 Skaffade ABC nu, nickar ellingtoon. Kan också tänka mig 5kr/p Citera
Kolle11 Postad 22 Augusti , 2015 Rapport Postad 22 Augusti , 2015 Tog ner appen och tänkte jag skulle prova. Jag förstår typ inget, kan någon dra reglerna lite enkelt? Citera
ellington Postad 22 Augusti , 2015 Författare Rapport Postad 22 Augusti , 2015 http://www.pokernews.com/poker-rules/pineapple-open-face-chinese-poker.htm Du ska bilda 2 femkortshänder och 1 trekortshand där styrkan på händerna ska vara i fallande ordning. Mittenhanden får exempelvis inte vara starkare än bottenhanden, då foular du. Sen får du royaltypoäng baserat på händernas värde och får du damer eller bättre i toppen hamnar du i fantasyland och får nästföljande omgång alla kort direkt och kan placera hur du vill utan risk för foul. Vilken app laddade du hem? ABC verkade väldigt laggig och tycker personligen att pineapple är cleanare och har mer funktion. Om vi ska upprätta någon sorts industriell standard lägger jag min röst på pineapple Citera
Kolle11 Postad 22 Augusti , 2015 Rapport Postad 22 Augusti , 2015 http://www.pokernews.com/poker-rules/pineapple-open-face-chinese-poker.htmDu ska bilda 2 femkortshänder och 1 trekortshand där styrkan på händerna ska vara i fallande ordning. Mittenhanden får exempelvis inte vara starkare än bottenhanden, då foular du. Sen får du royaltypoäng baserat på händernas värde och får du damer eller bättre i toppen hamnar du i fantasyland och får nästföljande omgång alla kort direkt och kan placera hur du vill utan risk för foul. Vilken app laddade du hem? ABC verkade väldigt laggig och tycker personligen att pineapple är cleanare och har mer funktion. Om vi ska upprätta någon sorts industriell standard lägger jag min röst på pineapple Tackar! Då förstår jag! Jag testar pineapple! Citera
ErikSeger12 Postad 22 Augusti , 2015 Rapport Postad 22 Augusti , 2015 Lirar gärna på Pineapple. Har Android så tror inte jag kan få ner ABC? PM om någon vill köra igång. Citera
okocha Postad 23 Augusti , 2015 Rapport Postad 23 Augusti , 2015 http://www.pokerstarsblog.com/en/blog/team_pokerstars_blogs/barry_greenstein_1/2013/dont-get-cheated-on-the-open-face-chines-130327.html ingen aning om problemen är lösta men var försiktiga om ni spelar om stora pengar! Citera
ellington Postad 23 Augusti , 2015 Författare Rapport Postad 23 Augusti , 2015 http://www.pokerstarsblog.com/en/blog/team_pokerstars_blogs/barry_greenstein_1/2013/dont-get-cheated-on-the-open-face-chines-130327.html ingen aning om problemen är lösta men var försiktiga om ni spelar om stora pengar! Tack för länken, verkar vara ABC det handlar om och efter lite googlade blev man mindre sugen på att spela där... Pineapple! verkar safe och RNG-certifierad men förmodligen bäst att vara försiktig där också. Citera
minibiff Postad 25 Augusti , 2015 Rapport Postad 25 Augusti , 2015 Hört att DickNiaz gärna spelar OFC! Skriv till honom! :roll: :roll: :roll: :roll: :oops: :twisted: :twisted: Citera
Recommended Posts