Integrale Postad 11 Augusti , 2015 Rapport Postad 11 Augusti , 2015 Installerade Windows 10 och nu går det inte ladda hem 888-klienten. Mailade supporten för ett par dagar sen men har inte fått svar. Någon mer som har haft problem med det? Citera
wyyyxz Postad 13 Augusti , 2015 Rapport Postad 13 Augusti , 2015 Har det inte varit Late reg på de tidigare turneringarna? Jag som tog det lugnt och kom tio minuter efter start... Citera
jaroiten Postad 13 Augusti , 2015 Rapport Postad 13 Augusti , 2015 Har det inte varit Late reg på de tidigare turneringarna? Jag som tog det lugnt och kom tio minuter efter start... +1 Citera
XeroxFin Postad 13 Augusti , 2015 Rapport Postad 13 Augusti , 2015 Har det inte varit Late reg på de tidigare turneringarna? Jag som tog det lugnt och kom tio minuter efter start...+2, 7 spelare säger väl allt,,, Citera
Smool Postad 13 Augusti , 2015 Rapport Postad 13 Augusti , 2015 Hade anmält mig innan men blev fördröjd så kom inte till start förrän till första pausen men lyckades på något konstigt vis klonka förstaplatsen Blev förövrigt stopp i klienten igen, denna gången när vi var HU... Citera
hannastekpanna Postad 15 Augusti , 2015 Rapport Postad 15 Augusti , 2015 Hade anmält mig innan men blev fördröjd så kom inte till start förrän till första pausen men lyckades på något konstigt vis klonka förstaplatsen Blev förövrigt stopp i klienten igen, denna gången när vi var HU... ja det känns ju allt annat än OK att man ska behöva missa en hel nivå när man sitter heads up med typ 10bb och spelar om en finalbiljett. Blir ju ändå en rätt så stor nackdel för mig. Hur kan turneringsklockan fortsätta att ticka fast turneringen var "pausad"? Hur gottgör ni detta undrar jag? Vill förövrigt tacka för en fin promotion! Citera
valterego Postad 15 Augusti , 2015 Rapport Postad 15 Augusti , 2015 ja det känns ju allt annat än OK att man ska behöva missa en hel nivå när man sitter heads up med typ 10bb och spelar om en finalbiljett. Blir ju ändå en rätt så stor nackdel för mig. Hur kan turneringsklockan fortsätta att ticka fast turneringen var "pausad"? Hur gottgör ni detta undrar jag? Vill förövrigt tacka för en fin promotion! Vi tar upp det med 888 och återkommer! Citera
valterego Postad 23 Augusti , 2015 Rapport Postad 23 Augusti , 2015 Bump på denna. Ny chans ikväll. 888 är väl medvetna om att det varit en del teknikstrul. Vi hoppas att det är åtgärdat till kvällens turre. Citera
DoubleNature Postad 23 Augusti , 2015 Rapport Postad 23 Augusti , 2015 ÄR det bara för spelare som reggat via poker.se? Citera
valterego Postad 23 Augusti , 2015 Rapport Postad 23 Augusti , 2015 ÄR det bara för spelare som reggat via poker.se? Alla som öppnat konto på sajten via oss har rätt att delta i kampanjen. Ja. Citera
hannastekpanna Postad 29 Augusti , 2015 Rapport Postad 29 Augusti , 2015 Vi tar upp det med 888 och återkommer! Inget svar? Citera
Lassesweed Postad 2 September , 2015 Rapport Postad 2 September , 2015 Månadsfinal Du som var en av top tre i finalen I måndags. Har du fått något informationsmail (som det stod att man skulle när man vann)eller på annat sätt vet något ang. registreringen I Berlin, speldag, starttid etc.? Citera
Smool Postad 2 September , 2015 Rapport Postad 2 September , 2015 Månadsfinal Du som var en av top tre i finalen I måndags. Har du fått något informationsmail (som det stod att man skulle när man vann)eller på annat sätt vet något ang. registreringen I Berlin, speldag, starttid etc.? Nej jag har inte fått någon information alls Citera
valterego Postad 2 September , 2015 Rapport Postad 2 September , 2015 Nej jag har inte fått någon information alls Ska försöka ligga på 888 om att kontakta er. Inget svar? Kollar om det finns några nyheter på denna front också. Citera
Lassesweed Postad 3 September , 2015 Rapport Postad 3 September , 2015 Fått tag på 888? Vad gäller? Citera
Recommended Posts