Rossman Postad 25 Juli , 2005 Rapport Postad 25 Juli , 2005 Hatar poker ibland asså!...otakt fan oxå, grrr! Att hold'em ska vara 10% tur...snick-snack!! Citera
Herman Postad 26 Juli , 2005 Rapport Postad 26 Juli , 2005 Tjo... Söndagen var et enda bad beat!! Åkte ur wbp turneringen på en halvmiss.. åkte hem o tröstspelade bort 300 till på expekt.. hehe! Vilken torsk man e! Men imorse gick det bättre...weee! Citera
Rossman Postad 26 Juli , 2005 Författare Rapport Postad 26 Juli , 2005 Faan alltså!!,, Dumpa efterdoja med 2 brudar i lördags för att man skulle vara utvilad till pokern på söndagen...vad fick man för det!? Smisk på rivern!!!! Citera
Herman Postad 17 Augusti , 2005 Rapport Postad 17 Augusti , 2005 HAHAHAHAHA! Rossman har den bäste bilden...! !!!! Inge bad beat när det gäller bild iaf... fy hunna..! skratter ihjäl ma asså..! Citera
Rossman Postad 18 Augusti , 2005 Författare Rapport Postad 18 Augusti , 2005 Inte så pjokig din bild heller Herman!...kanske den bästa svenska film som gjorts asså! Hoppas bara vi inte får "bärra" hem Generalen vid nästa fest Citera
Herman Postad 18 Augusti , 2005 Rapport Postad 18 Augusti , 2005 ingen wisk dööh! "latarata ta ta" Citera
DiegoForlan Postad 19 Augusti , 2005 Rapport Postad 19 Augusti , 2005 Hmm bad beat tråd.. Verkar mer vara bad beat skitsnack.. hehe Nåja vad sägs om att ha backat cirkus 400$ på 1 vecka ???? AK vs A Q.. Q träff o vinner.. JJ vs 66... han Träffar kåk på rivern o jag loosar loosar QQ vs Ak... han 2 parar på flopp o vips va jag borta... =( Tips någon??? EDit.. Fassen va skönt när en dålig vecka vänder..... DiegoForlan shows Straight, winning $417.12 Woohoo Citera
OzzzaJa Postad 19 Augusti , 2005 Rapport Postad 19 Augusti , 2005 Tips någon??? slå på allt du ser och skrik ut alla svordomar som du kommer att tänka på... kan även hjälpa och dömma ut spelaren totalt i chaten om han spelade dåligt... nä då, "det är sånt som händer... nästan gång är det du som har tur"... jag tror inte på det där riktigt men jag läste det nånstans och det lät bra... Citera
DiegoForlan Postad 20 Augusti , 2005 Rapport Postad 20 Augusti , 2005 Tips någon??? slå på allt du ser och skrik ut alla svordomar som du kommer att tänka på... kan även hjälpa och dömma ut spelaren totalt i chaten om han spelade dåligt... nä då, "det är sånt som händer... nästan gång är det du som har tur"... jag tror inte på det där riktigt men jag läste det nånstans och det lät bra... hehe been there done that... DEt där med att döma ut spelare i chatten tillhör ju vardagen.. (iaf om man lirar 025-050) Okeli Dokeli Citera
Herman Postad 22 Augusti , 2005 Rapport Postad 22 Augusti , 2005 fy hunna ...vilka poker-torskar... Citera
DiegoForlan Postad 22 Augusti , 2005 Rapport Postad 22 Augusti , 2005 haha.... 5 dagar kvar till Turnering... Kommer bli ett antal multis denna veckan alltså Citera
Recommended Posts