sbob4kant Postad 30 Juni , 2015 Rapport Share Postad 30 Juni , 2015 Det ser mörkt ut för Hellmuth för tillfället, men "a chip and a chair" men med Duhamels spring blir han svårslagen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CarlDenStore Postad 30 Juni , 2015 Rapport Share Postad 30 Juni , 2015 Colman har förlorat 3-4 coins i sitt liv. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf Postad 30 Juni , 2015 Rapport Share Postad 30 Juni , 2015 Colman har förlorat 3-4 coins i sitt liv. ja, springet på den karln fiii. det livet skulle jag också vilja ha, skulle göra det väldigt mycket enklare prova på husngs . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 7 Juli , 2015 Författare Rapport Share Postad 7 Juli , 2015 För er som inte märkt det så kör vi med hjälp av spelarkontakter, Twitter och lite annat en distansrapportering av main event! http://www.poker.se/live/world-series-of-poker-2015/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
edde13 Postad 11 Juli , 2015 Rapport Share Postad 11 Juli , 2015 C.B vilken hjälte 6itm i år igen i wsop! Skulle gärna se/höra en lång intervju med Sveriges kung av wsop. Hoppas att han får upp stacken nu så att han kan gå långt i m.e i år!! Gl gg. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 12 Juli , 2015 Rapport Share Postad 12 Juli , 2015 Blinds, tack... ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf Postad 12 Juli , 2015 Rapport Share Postad 12 Juli , 2015 ett par svenskar kvar i top250, alex är väl antagligen den bäste av dem men är denne svensk på #36 en pf.nu profil kanske? Skulle vara 3vligt om det var så hejaheja Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 12 Juli , 2015 Rapport Share Postad 12 Juli , 2015 ett par svenskar kvar i top250, alex är väl antagligen den bäste av dem men är denne svensk på #36 en pf.nu profil kanske? Skulle vara 3vligt om det var så hejaheja ship it jonas! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tordi Postad 12 Juli , 2015 Rapport Share Postad 12 Juli , 2015 Det är jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 12 Juli , 2015 Författare Rapport Share Postad 12 Juli , 2015 Blinds, tack... ^^ Ska bli bättre på det! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schumme Postad 12 Juli , 2015 Rapport Share Postad 12 Juli , 2015 Landskronapågen Mr Kortas ångar på. Så jäkla gutt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TGrinder Postad 9 November , 2015 Rapport Share Postad 9 November , 2015 (redigerade) WSOP November 9 Live stream xxxxxxxxxx Det kostar 3 dollar //Crappy Redigerad 9 November , 2015 av Crappy Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimmy_Pistol Postad 9 November , 2015 Rapport Share Postad 9 November , 2015 Det kostar fucking 3 dollar... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Morgyleus Postad 9 November , 2015 Rapport Share Postad 9 November , 2015 Det kostar fucking 3 dollar... This!... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
freddex1989 Postad 9 November , 2015 Rapport Share Postad 9 November , 2015 (redigerade) XXXX Obs använd Ad-block. Använd Wiz1 på egen risk. Virus? Redigerad 9 November , 2015 av Crappy Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 9 November , 2015 Rapport Share Postad 9 November , 2015 Det kostar fucking 3 dollar... THIS! Jag plockade länkarna eftersom det strider mot pokerforums regler Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
freddex1989 Postad 9 November , 2015 Rapport Share Postad 9 November , 2015 (redigerade) Finalbordets första dag finns på youtube. Spontant känns det som att årets finalbordet är mycket sämre än 2014. Man ser betydligt fler konstiga spel i år än 2014. Eller är det bara jag som har denna känsla om årets finalbord? Redigerad 9 November , 2015 av freddex1989 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joshua Postad 9 November , 2015 Rapport Share Postad 9 November , 2015 Finalbordets första dag finns på youtube.Spontant känns det som att årets finalbordet är mycket sämre än 2014. Man ser betydligt fler konstiga spel i år än 2015. Eller är det bara jag som har denna känsla om årets finalbord? Jovisst får man det intrycket. Om jag som turneringsfisk mot förmodan skulle hamna i november 9 skulle jag ägna månaderna före FT åt att åtminstone lära mig grunderna i turneringsteori. Även om de gick in i Main Event på kul från början har de ju nu livets chans att bli ekonomiskt oberoende. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jaroiten Postad 10 November , 2015 Rapport Share Postad 10 November , 2015 McKeehan skulle kunna klä upp sig lite tycker jag och inte sitta där och se ut som en semi-uteliggare med sitt "jag vakna precis upp"-hår. Hoppas inte han vinner. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Antisk Postad 10 November , 2015 Rapport Share Postad 10 November , 2015 McKeehan skulle kunna klä upp sig lite tycker jag och inte sitta där och se ut som en semi-uteliggare med sitt "jag vakna precis upp"-hår. Hoppas inte han vinner. Så jävla spot on, stör mig på såna grejer också. Tjusig fold med knektarna av Beckley Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 10 November , 2015 Rapport Share Postad 10 November , 2015 McKeehan skulle kunna klä upp sig lite tycker jag och inte sitta där och se ut som en semi-uteliggare med sitt "jag vakna precis upp"-hår. Hoppas inte han vinner. I am beautiful no matter what they say Words can't bring me down I am beautiful in every single way Yes, words can't bring me down Ohh, nooo Hoppas han vinner! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
freddex1989 Postad 10 November , 2015 Rapport Share Postad 10 November , 2015 Tjusig fold med knektarna av Beckley Otroligt! Jag hade nog inte foldat där. ALL-IN! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kungbohman Postad 10 November , 2015 Rapport Share Postad 10 November , 2015 När börjar spelet inatt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JackVegas Postad 10 November , 2015 Rapport Share Postad 10 November , 2015 03.30 svensk tid Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
freddex1989 Postad 11 November , 2015 Rapport Share Postad 11 November , 2015 Här finns hela finalbordet att se i efterhand. https://www.youtube.com/user/DocumentaryMoviesHQ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts