suzanne87 Postad 20 Maj , 2015 Rapport Postad 20 Maj , 2015 Tjenare! Jag drar iväg nästa vecka till VEGAS! Jag ska vara där en vecka och kommer spela Colossus. Någon mer som åker? Citera
Kråkfittan Postad 21 Maj , 2015 Rapport Postad 21 Maj , 2015 Tjenare! Jag drar iväg nästa vecka till VEGAS! Jag ska vara där en vecka och kommer spela Colossus. Någon mer som åker? Åker också nästa vecka men stannar 2 veckor..ska nog också spela Colossus?? Citera
suzanne87 Postad 21 Maj , 2015 Författare Rapport Postad 21 Maj , 2015 Åker också nästa vecka men stannar 2 veckor..ska nog också spela Colossus?? Nice! Ska du gøra något förutom poker på plats? Har du spelat wsop events tidigare? Citera
Kråkfittan Postad 21 Maj , 2015 Rapport Postad 21 Maj , 2015 Nice! Ska du gøra något förutom poker på plats? Har du spelat wsop events tidigare? Yes lär bli sjukt nice...vet inte riktigt. Man säger jämt att man ska göra massor med andra grejer men det brukar ändå sluta med att man spelar poker hela dagarna? Ne det här blir mitt första WSOP event. Citera
simonsoder Postad 25 Maj , 2015 Rapport Postad 25 Maj , 2015 Tja! Tänkte dra igång en tråd för de som ska till Vegas nu inom snar framtid. Jag ska själv dit med 2 polare från den 3/6-17/6. Hade vart kul om vi kunde använda denna tråden för att kanske mötas upp ngn gång ett gäng för lite krök eller bara dra ut och käka eller ngt. Alltid kul att snacka lite poker över några bira Annars kanske vi ses vid borden! Ha det gött! Citera
valterego Postad 25 Maj , 2015 Rapport Postad 25 Maj , 2015 Tja! Tänkte dra igång en tråd för de som ska till Vegas nu inom snar framtid. Jag ska själv dit med 2 polare från den 3/6-17/6. Hade vart kul om vi kunde använda denna tråden för att kanske mötas upp ngn gång ett gäng för lite krök eller bara dra ut och käka eller ngt. Alltid kul att snacka lite poker över några bira Annars kanske vi ses vid borden! Ha det gött! Jag flyttade trådstarten hit. Bättre än att ha en ny tråd för varje person som åker till Vegas. Citera
simonsoder Postad 25 Maj , 2015 Rapport Postad 25 Maj , 2015 Sant! TY! Hoppas det blir lite folk som åker nu bara Citera
Denta Postad 25 Maj , 2015 Rapport Postad 25 Maj , 2015 Jag åker till vegas 28/6 till 7/7 "eventuellt längre". Jag åker själv, så är de någon på plats där nere under den här perioden hör gärna av er. Det är min första resa till vegas så hänger gärna med någon/några som var varit där förut. Jag kan tänka mig att dela boende med någon, om någon är intresserad. Citera
Recommended Posts