Partneransvarig Postad 27 April , 2015 Rapport Postad 27 April , 2015 888.com och Poker.se ger nu våra medlemmar möjlighet att ta sig till WSOP main event via ett antal medlemsturneringar och en final för de 14 fjorton turneringsvinnarna. I finalen kommer dock även ett wildcard att få plats, reserverat för den som vinner vår specialtävling! Vad du behöver göra är att samla så många poäng som möjligt i tävlingen, och den som fått flest poäng när klockan är 23:59:59 på fredag kväll den 12 juni får en plats i finalen 16 juni. Så här samlar du poäng: Skriv här i tråden (eller PM:a oss) ditt namn på 888.com, IRL-namn samt eventuellt Twitterkonto och Facebook-konto. Du får 5 poäng för varje spelad kvalturnering till vår paketfinal. Du får 10 poäng för att ha länkat till nyhet om kampanjen via din facebook (alt delat någon av våra nyheter om kampanjen). Du får 10 poäng för att ha länkat till kampanjen på Twitter eller retweetat någon annans länk, samt 1 poäng för varje retweet på din länkning. (du får endast poäng för ett av dina inlägg och retweets på denna). Du får två poäng för varje dag från 3 maj till 12 juni där du postat minst en relevant post på pokerforum.nu som tillför något till diskussionen (juryn bestående av representanter för poker.se avgör). För att dina poäng ska vara godkända ska en sammanställning på hur många poäng du gör anspråk på och varför mailas till info@poker.se senast 23:59:59 på fredag kväll den 12 juni. Vinnaren presenteras måndag 15 juni på Poker.se och Pokerforum.nu. Citera
eurythmech Postad 3 Maj , 2015 Rapport Postad 3 Maj , 2015 Om samma person vinner flera turneringar, då blir alltså startfältet i frirullefinalen mindre? (Och, just det, är det fler än mig signupplänken inte fungerar för?) Citera
Partneransvarig Postad 3 Maj , 2015 Författare Rapport Postad 3 Maj , 2015 Om samma person vinner flera turneringar, då blir alltså startfältet i frirullefinalen mindre? (Och, just det, är det fler än mig signupplänken inte fungerar för?) Bra fråga. Vi återkommer under morgondagen med vad som gäller i sådana lägen, då det först kan bli aktuellt inför andra turneringen. Skumt med länken. Vi har inte fått några andra indikationer på att det inte skulle fungera. Vi ska titta på det. Citera
eurythmech Postad 3 Maj , 2015 Rapport Postad 3 Maj , 2015 Det funkade i IE, men inte Chrome. Tråkig grej förresten: Fick mitt lösenord mailat i klartext efter att ha öppnat kontot. Det känns... sådär. Citera
Partneransvarig Postad 3 Maj , 2015 Författare Rapport Postad 3 Maj , 2015 Det funkade i IE, men inte Chrome. Tråkig grej förresten: Fick mitt lösenord mailat i klartext efter att ha öppnat kontot. Det känns... sådär. Bra att det löste sig. Vi vidarebefordrar lösenordsfrågan till 888.com Citera
Robinho_AA Postad 3 Maj , 2015 Rapport Postad 3 Maj , 2015 Finns det något ID till kvällens turnering? Citera
jaroiten Postad 3 Maj , 2015 Rapport Postad 3 Maj , 2015 Finns det något ID till kvällens turnering? ID: 68585056 Citera
Partneransvarig Postad 5 Maj , 2015 Författare Rapport Postad 5 Maj , 2015 Jag vill påminna om att det är bra om ni som vill delta i Wildcardkampanjen skickar in era användarnamn till mig antingen via PM eller till info@poker.se. Aspirerar ni på delningspoäng på Twitter och / eller Facebook vill jag gärna ha länk dit med! Lycka till! Citera
Partneransvarig Postad 7 Maj , 2015 Författare Rapport Postad 7 Maj , 2015 Om samma person vinner flera turneringar, då blir alltså startfältet i frirullefinalen mindre? (Och, just det, är det fler än mig signupplänken inte fungerar för?) Skulle en person som redan vunnit en plats i finalen vinna en tävling till går platsen till tvåan i turneringen. Har även han vunnit tidigare vinner trean platsen osv. Citera
Partneransvarig Postad 18 Maj , 2015 Författare Rapport Postad 18 Maj , 2015 Vill påminna er som är på jakt efter ett Wildcard att skicka in alias samt verifiering på länkar! Citera
valterego Postad 29 Maj , 2015 Rapport Postad 29 Maj , 2015 Jag kan meddela att än så länge är det EN person som skickat in sin anmälan till WildCard-tävlingen! Citera
fraallan Postad 29 Maj , 2015 Rapport Postad 29 Maj , 2015 Funkar det bra om man använder sin kompis numera döda hunds twitter och facebook account? PS jag var seriös.... Citera
jaroiten Postad 29 Maj , 2015 Rapport Postad 29 Maj , 2015 Funkar det bra om man använder sin kompis numera döda hunds twitter och facebook account? PS jag var seriös.... Poängen med att man ska dela på sociala medier är väl att de vill att informationen skall sprida sig. Knappast uppskattat om man använder sig av sånna trollkonton, men vad vet jag. Citera
AddeRunner Postad 4 Juni , 2015 Rapport Postad 4 Juni , 2015 Hej Jag undrar hur många det för närvarande är anmälda i den här wildcard tävlingen? Citera
valterego Postad 4 Juni , 2015 Rapport Postad 4 Juni , 2015 HejJag undrar hur många det för närvarande är anmälda i den här wildcard tävlingen? En handfull i skrivande stund. 4-5 personer tror jag. Citera
Scaniac Postad 8 Juni , 2015 Rapport Postad 8 Juni , 2015 Jag skulle vilja veta om mitt 888konto är kopplat till Pokerforum.. frågade i chatten men dom visste dessvärre inte! Användarnamn: Crazyscaniac Citera
Partneransvarig Postad 9 Juni , 2015 Författare Rapport Postad 9 Juni , 2015 Jag skulle vilja veta om mitt 888konto är kopplat till Pokerforum.. frågade i chatten men dom visste dessvärre inte! Användarnamn: Crazyscaniac Hej, du är tyvärr inte kopplad till oss. Citera
Partneransvarig Postad 15 Juni , 2015 Författare Rapport Postad 15 Juni , 2015 Grattis TottiLind till Wildcard-platsen! Citera
Recommended Posts