The_BjeS Postad 26 Februari , 2015 Rapport Postad 26 Februari , 2015 Har tvyärr ingen historik på handen då jag valde att spela utan PT4 denna session. Villain är en solid reg. vi båda är 300 depp. 5max spel. CO KK raise 7 Btn raise to 24 Valde att att 4b här då han är ganska pigg på att 3b på btn vs co CO raise 74 btn 165 I detta läge känner jag helt vilsen vad jag ska göra. Hittar bara anledningar till att 6b/jamma här bara för att vi har KK. Vore inte en 5b syn bättre här? Samtidigt känns de hemskt om de kommer en A på flop och han håller AK. Kan iaf känna att en fold till hans 5b är rimligt här. Känns som att inte gör de med någon annan hand en AA. Tror att han flatar mitt 4b med AK-AQ, QQ-TT och 5b AA. SYnpunkter? Citera
guldbyxorna Postad 26 Februari , 2015 Rapport Postad 26 Februari , 2015 In med degen, känns fel att bara syna och väldigt fel att folda och då har vi bara ett alternativ kvar! Citera
Sideshow Postad 26 Februari , 2015 Rapport Postad 26 Februari , 2015 Foldar mot 5beten om du inte har en riktigt bra read. 4betar till högst 60 här tror jag. Citera
DonkeyStyle Postad 26 Februari , 2015 Rapport Postad 26 Februari , 2015 Foldar mot 5beten om du inte har en riktigt bra read.4betar till högst 60 här tror jag. man kan oxå strunta i att ha en 4bets range på detta djup öht Citera
Supertequila Postad 26 Februari , 2015 Rapport Postad 26 Februari , 2015 man kan oxå strunta i att ha en 4bets range på detta djup öht +1 Värde4beta inte en hand om du inte tänkt igenom va du ska göra om han 5betar. Citera
Recommended Posts