Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Finalbord i en shorthanded turre på Winamax. 6 kvar av 2518 startande. Garanterad 770 eurosar men dom 4k på toppen smakar ju bättre. Ligger dock dead last. Har 9BB typ, men bara att rocka på...

• Svars 90
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Vad blev det för någon?

Inget över sig men en 55" LED från LG med det nödvändigaste :)

Min gamla 42" LCD skit-TV från Andersson som hängt med i 8 år fick äntligen lämna in.

Postad

Det fanns nån som i en DB hade byggt ihop lite minidatorer för grind i Thailand. Funderade på om jag kanske skulle ha nåt motsvarande, gärna som går att fästa bak på skärmen. Nån som har koll på var det var?

Postad
Köp en Intel NUC?

Inte en aning om vad du snackar om, men Google visste, intressant, det får vi kolla vidare på!

Finns ju 10-15 att välja på. Tips? Grind och lite annat icke alltför komplicerat är användningsområde.

Postad
Det fanns nån som i en DB hade byggt ihop lite minidatorer för grind i Thailand. Funderade på om jag kanske skulle ha nåt motsvarande, gärna som går att fästa bak på skärmen. Nån som har koll på var det var?

Tror det var vladi eller nån kompis till han som gjorde det, typ heltörsken om det är till nån hjälp

Postad
Sen på bollen, men gg wp! :)

Ty, plötsligt händer det, vi får väl se när jag har tid att spela nästa gång, men frugan har ett par nattpass inbokade kommande veckorna :)