schumme Postad 28 Februari , 2015 Författare Rapport Postad 28 Februari , 2015 Finalbord i en shorthanded turre på Winamax. 6 kvar av 2518 startande. Garanterad 770 eurosar men dom 4k på toppen smakar ju bättre. Ligger dock dead last. Har 9BB typ, men bara att rocka på... Citera
schumme Postad 28 Februari , 2015 Författare Rapport Postad 28 Februari , 2015 KLONK!!!!! En liten deal gjordes och sen spelade vi HU om €500. Men €3622 till pappa är fan så jävla fint för en sopa som mig! Citera
killerwolf Postad 28 Februari , 2015 Rapport Postad 28 Februari , 2015 gratulerar ! edit: nvm såg de inte var nån av söndagsturrarna(fråga om du hamnade i winamaxs nyhetsblad) Citera
schumme Postad 28 Februari , 2015 Författare Rapport Postad 28 Februari , 2015 Tackar! Hygglig ROI på sajten Snubben under möte jag HU. Han var inte jättevass. Citera
schumme Postad 28 Februari , 2015 Författare Rapport Postad 28 Februari , 2015 gratulerar ! edit: nvm såg de inte var nån av söndagsturrarna(fråga om du hamnade i winamaxs nyhetsblad) Alltså, det var ju fredag igår, eller har jag missat nåt? Citera
schumme Postad 1 Mars , 2015 Författare Rapport Postad 1 Mars , 2015 Grattis! Gratz gamla man YAH! Så jävla kung! Tack grabbs! Ny TV beställd, man måste ju ha nåt skoj Citera
Soni Postad 2 Mars , 2015 Rapport Postad 2 Mars , 2015 Tack grabbs! Ny TV beställd, man måste ju ha nåt skoj Vad blev det för någon? Citera
schumme Postad 2 Mars , 2015 Författare Rapport Postad 2 Mars , 2015 Vad blev det för någon? Inget över sig men en 55" LED från LG med det nödvändigaste Min gamla 42" LCD skit-TV från Andersson som hängt med i 8 år fick äntligen lämna in. Citera
Nilzzon86 Postad 2 Mars , 2015 Rapport Postad 2 Mars , 2015 Grattis! En vinst är alltid bra för självförtroendet! Citera
schumme Postad 3 Mars , 2015 Författare Rapport Postad 3 Mars , 2015 Det fanns nån som i en DB hade byggt ihop lite minidatorer för grind i Thailand. Funderade på om jag kanske skulle ha nåt motsvarande, gärna som går att fästa bak på skärmen. Nån som har koll på var det var? Citera
schumme Postad 3 Mars , 2015 Författare Rapport Postad 3 Mars , 2015 Köp en Intel NUC? Inte en aning om vad du snackar om, men Google visste, intressant, det får vi kolla vidare på! Finns ju 10-15 att välja på. Tips? Grind och lite annat icke alltför komplicerat är användningsområde. Citera
Mecklenburgare Postad 3 Mars , 2015 Rapport Postad 3 Mars , 2015 Inte speciellt insatt i hårdvara nuförtiden. Men jag hade nog kört på den som är mest slimmad med bäst prestanda. Citera
brrr Postad 3 Mars , 2015 Rapport Postad 3 Mars , 2015 Det fanns nån som i en DB hade byggt ihop lite minidatorer för grind i Thailand. Funderade på om jag kanske skulle ha nåt motsvarande, gärna som går att fästa bak på skärmen. Nån som har koll på var det var? Tror det var vladi eller nån kompis till han som gjorde det, typ heltörsken om det är till nån hjälp Citera
Metaddict Postad 4 Mars , 2015 Rapport Postad 4 Mars , 2015 Tror det var vladi eller nån kompis till han som gjorde det, typ heltörsken om det är till nån hjälp Kan bekräfta att detta rykte är sant. Citera
schumme Postad 4 Mars , 2015 Författare Rapport Postad 4 Mars , 2015 Kan bekräfta att detta rykte är sant. Hittade det, det var Intel NUC där också. Citera
schumme Postad 4 Mars , 2015 Författare Rapport Postad 4 Mars , 2015 Sen på bollen, men gg wp! Ty, plötsligt händer det, vi får väl se när jag har tid att spela nästa gång, men frugan har ett par nattpass inbokade kommande veckorna Citera
Recommended Posts