Partneransvarig Postad 13 Januari , 2015 Rapport Postad 13 Januari , 2015 Under tre torsdagar i januari kör William Hill medlemsturneringar exklusivt för oss på Poker.se och Pokerforum.nu. I potten ligger riktigt schyssta adderade värden. Vinnaren får en iPhone, och $500 adderat i cash är spritt över platserna 2-7, så in och slåss om övervärdena! Namn: Pokerse iPhone6 Festival Tid: Torsdagar i januari kl 20:00 Inköp: $3+0.30 Adderat till potten: iPhone6 och $500 i cash iPhonen kommer bara skickas till en svensk adress. Telefonerna beställs och levereras när samtliga tre turneringar är klara. Minst tio spelare krävs för att turneringen ska starta. För att kunna delta i turneringen måste du ha öppnat konto via våra länkar. Saknar du konto hos oss kan du öppna ett här! Citera
st011e Postad 14 Januari , 2015 Rapport Postad 14 Januari , 2015 :-) Tackar! Här ska slåss! :-) Citera
sharken Postad 15 Januari , 2015 Rapport Postad 15 Januari , 2015 Ja skall slåss med alla torsdagar, kommer att börja ladda reda nu! Citera
valterego Postad 15 Januari , 2015 Rapport Postad 15 Januari , 2015 Blir inget för mig ikväll, ska spela livepoker för omväxlings skull... Citera
st011e Postad 15 Januari , 2015 Rapport Postad 15 Januari , 2015 Slogs gjorde jag hyfsat tycker jag, men åkte ändå på nästbubblan med AA. . Klen tröst att han som kickade ut mig inte vann sin tredje Iphone... Citera
Crappy Postad 15 Januari , 2015 Rapport Postad 15 Januari , 2015 Men vad i helvete!!!! Under tre torsdagar i februari kör William Hill medlemsturneringar exklusivt för oss på Poker.se och Pokerforum.nu. I potten ligger riktigt schyssta adderade värden. Vinnaren får en iPhone, och $500 adderat i cash är spritt över platserna 2-7, så in och slåss om övervärdena! Namn: Pokerse iPhone6 Festival Tid: Torsdagar i januari kl 20:00 Inköp: $3+0.30 Adderat till potten: iPhone6 och $500 i cash iPhonen kommer bara skickas till en svensk adress. Telefonerna beställs och levereras när samtliga tre turneringar är klara. Minst tio spelare krävs för att turneringen ska starta. För att kunna delta i turneringen måste du ha öppnat konto via våra länkar. Saknar du konto hos oss kan du öppna ett här! Missade den Citera
Crappy Postad 22 Januari , 2015 Rapport Postad 22 Januari , 2015 Bara för mig det inte startar? Edit: Bordet uppe, men kan bara klicka ibland. Det blir enkla marker för er Citera
jan_sod Postad 22 Januari , 2015 Rapport Postad 22 Januari , 2015 Ännu en lur till Karlstad. Jag tar gärna en i Guld den här gången. Tack än en gång William Hill och poker.se för dessa trevliga turneringsarrangemang. Citera
#LOUDmouth# Postad 23 Januari , 2015 Rapport Postad 23 Januari , 2015 Va fan, har missat dessa totalt. Var i.o.f.s. på "dejt" igår och det smäller liiite högre. En chans till nästa torsdag, ska fan ha en telefon då. Hoppas Crappy vinner den sista luren /#LOUDmouth# Citera
Drama Postad 23 Januari , 2015 Rapport Postad 23 Januari , 2015 Hur många brukar vara med i dessa turneringar? Får man med ett kvitto som går att visa för potentiella köpare? Citera
Crappy Postad 23 Januari , 2015 Rapport Postad 23 Januari , 2015 Hur många lurar har Crappy vunnit? /#LOUDmouth# Ibland blir till och med ironi tydligt på nätet Hånad på en fredag? Det där var inte snällt. Citera
#LOUDmouth# Postad 26 Januari , 2015 Rapport Postad 26 Januari , 2015 Ibland blir till och med ironi tydligt på nätetHånad på en fredag? Det där var inte snällt. Nä, det håller jag faktiskt med om. Fy mig Har ändrat nu! Hoppas att din helg blev helt ok ändå och att du tar emot min uppriktiga ursäkt. Kram! /#LOUDmouth# Citera
Crappy Postad 26 Januari , 2015 Rapport Postad 26 Januari , 2015 Kram Jadå helgen blev kanon. Ett litet ironiskt skämt redan på fredagen gjorde mig glad till sinnes. Citera
jan_sod Postad 6 Februari , 2015 Rapport Postad 6 Februari , 2015 Tänkte bara kolla om telefonerna är beställda ännu. Har lovat bort min till svärmor, så det vore bra för husfridens skull att den kommer snart. /Sodermannen Citera
valterego Postad 6 Februari , 2015 Rapport Postad 6 Februari , 2015 Tänkte bara kolla om telefonerna är beställda ännu. Har lovat bort min till svärmor, så det vore bra för husfridens skull att den kommer snart. /Sodermannen Tjo. Tveksamt om du hinner få ett svar på den frågan före helgen, men de lär nog svara på måndag förmiddag Citera
Partneransvarig Postad 9 Februari , 2015 Författare Rapport Postad 9 Februari , 2015 Inga turneringar i Februari ? Jodå, det är på väg! Vad gäller januaris mobiler kollar jag upp och återkommer, men alla adresser från vinnarna ska i alla fall vara inne. Citera
Drama Postad 13 Februari , 2015 Rapport Postad 13 Februari , 2015 ... Har skickat pm till dig angående senaste dagarnas klientproblem, vore tacksam för svar. Citera
Partneransvarig Postad 13 Februari , 2015 Författare Rapport Postad 13 Februari , 2015 Har svarar Sod och Drama på PM. Citera
jan_sod Postad 20 Februari , 2015 Rapport Postad 20 Februari , 2015 Fortfarande inget angående januaritelefonerna. Skulle få info efter helgen, men det sades förvisso inget om vilken helg... Citera
Partneransvarig Postad 24 Februari , 2015 Författare Rapport Postad 24 Februari , 2015 Ursäkta frånvaron. Alla mobiler för januari är beställda och ska vara på gång till vinnarna! Citera
Recommended Posts