Jinti91 Postad 1 Januari , 2015 Rapport Postad 1 Januari , 2015 Gott nytt år PF! Hur slutade 2014 för alla? Mitt år landade på +40k ganska precis, gött för en micrognetare, men hoppas plussa mycket mer i år! Citera
killerwolf Postad 1 Januari , 2015 Rapport Postad 1 Januari , 2015 sämsta året sen 2005 typ, fast välmåendet är då bättre nu än då för jag gula rullar titt som tätt på den tiden med tiltande och skott Citera
YummiKnullarAlla Postad 1 Januari , 2015 Rapport Postad 1 Januari , 2015 (redigerade) -- Redigerad 30 Juni , 2016 av YummiKnullarAlla Citera
Ripentrction Postad 1 Januari , 2015 Rapport Postad 1 Januari , 2015 372k+ online och ca 50k back live (bokför inte live) Nöjd med tanke på att jag var even/back i slutet av april. Citera
schumme Postad 2 Januari , 2015 Rapport Postad 2 Januari , 2015 Inte en aning, men numera har jag gjort en Excelfil med de tre fräsiga kolumnerna: Datum, Spelform, +/-. Så om ett år ska jag nog kunna ha lite koll. Skulle tippa på att jag inte ens fyller en skärmhöjd under året Citera
Leppo Postad 3 Januari , 2015 Rapport Postad 3 Januari , 2015 Inte en aning, men numera har jag gjort en Excelfil med de tre fräsiga kolumnerna: Datum, Spelform, +/-. Så om ett år ska jag nog kunna ha lite koll. Skulle tippa på att jag inte ens fyller en skärmhöjd under året Var det där en humble brag om dina excel skills? Citera
schumme Postad 3 Januari , 2015 Rapport Postad 3 Januari , 2015 Var det där en humble brag om dina excel skills? Haha. Vilken brag det hade varit. Dock kan jag meddela att jag numera fyllt filen med en hel rad och är plus för året. Citera
Recommended Posts