Gå till innehåll

Bästa gratissidan för pokerteori?


PPPPoker

Recommended Posts

Colins Moshmans SNG bok, men mycket har förändrat sedan den boken gavs ut.

sitandgoplanet.com Också gammal sida. Men finns en del matnyttigt att hämta där.

 

Hade jag startat idag, hade jag sökt coachning. Eftersom spelet har förändrats en hel del. Antingen 2+2 eller här.

 

Generellt första 3 blinds nivåerna tight ABC poker. Efter det öppna upp, försök steala markerna. Men här bör du känna till vilka som är tighta/lösa. Sen är det bara bomba på. Har du ca 10bb är det bara pusha.

 

Bottom line: SnGs är ett volymspel, du kommer möta losing, brake even och vinst rusher istället för en långsam klättring.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte gratis, men köp tex deuces Cracked eller liknande, för en månad, så finns det mängder med med filmer om allt från Bakrullebygge till hur du spelar.

 

(Tex Deuces Cracked kan du få gratis en vecka om du signar upp dig och sen avreggar dig inom 7dagar, då blir den veckan gratis och du kan tanka ner allt du vill från deras sida och kolla på senare. For free så att säga)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...

Är det nåfon som har bra tips på bra videos från DC.. Finns ju massa men skulle vilja välja ut det som kan vara värt att titta på..

 

Det jag skulle behöva ha tips på är främst NLHE micro/small stakes 6 max samt lite mtt + allmän bra pokerteori..

 

Om någon har något att rekommendera så hade det varit väldigt uppskattat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...