Partneransvarig Postad 5 December , 2014 Rapport Postad 5 December , 2014 PokerStars fortsätter sin finfina söndagstradition med att kasta in massor av biljetter i exklusiva medlemsturneringar för oss på Poker.se och Pokerforum.nu! I december ligger säten till Sunday Million, Sunday Kickoff och Sunday Storm adderat till ett totalt värde av över 17 000 kronor! Namn: Poker SE Kickoff (#1065699725) Tid: söndag 7 december klockan 20:00 Inköp: $2+0.20 Adderat till potten: 5 biljetter till Sunday Kickoff (totalt värde $545) Lösenordsrebus: förstaärwandraäretredjeärffjärdeära femteärfsjätteärasjundeärwåttondeärf Namn: Poker SE Sunday Storm Tid: söndag 14 december klockan 20:00 Inköp: $1+0.10 Adderat till potten: 45 biljetter till Sunday Storm (totalt värde $495) Lösenordsrebus: förstaär3andraär4tredjeärrfjärdeärw femteärdsjätteärf Namn: Poker SE Sunday Million Tid: söndag 21 december klockan 20:00 Inköp: $5+0.50 Adderat till potten: 3 biljetter till Sunday Million (totalt värde $645) Lösenordsrebus: förstaärfandraärrtredjeärgfjärdeärt femteärh Namn: Poker SE Sunday Million Tid: söndag 28 december klockan 19:30 Inköp: $5+0.50 Adderat till potten: 3 biljetter till Sunday Million (totalt värde $645) Lösenordsrebus: förstaärsandraäretredjeärrfjärdeär5 femteärtsjätteärgsjundeäraåttondeärq Saknar du konto på PokerStars men vill spela turneringarna går det bra att öppna ett här! Citera
slarvsylta Postad 21 December , 2014 Rapport Postad 21 December , 2014 jag är efterbliven kan n¨ån pm:a mig lösen på dagens och morgondagens !!!!! Citera
kamchez Postad 26 December , 2014 Rapport Postad 26 December , 2014 Fattar inte lösenordet den säger att det är fel. Visst tar man bokstäverna som den säger .. Typ förstaäraandraärbtredjeärc blir abc i lösen eller missar jag poängen Behöver till 28:e sunday million Citera
kamchez Postad 26 December , 2014 Rapport Postad 26 December , 2014 löste det...det var min ipad som inte ville skriva rätt fungerade fint från datorn. Citera
ViLLeH Postad 27 December , 2014 Rapport Postad 27 December , 2014 vart hittar jag turneringen? Citera
Ingenjörn Postad 28 December , 2014 Rapport Postad 28 December , 2014 Hittar verkligen inte kvällens turnering, hjälp någon? Turnerings-ID? Citera
ElegantBB Postad 28 December , 2014 Rapport Postad 28 December , 2014 Kunde heller inte hitta den så tror nog inte det var nån turnering Citera
XeroxFin Postad 3 Januari , 2015 Rapport Postad 3 Januari , 2015 Missa inte att det är turrar i januari också, inklusive fjärde januari 20.00 CET. Upp med lösen. Citera
pkrwise Postad 4 Januari , 2015 Rapport Postad 4 Januari , 2015 Missa inte att det är turrar i januari också, (???) inklusive fjärde januari 20.00 CET. Upp med lösen. ??? Citera
twobear Postad 4 Januari , 2015 Rapport Postad 4 Januari , 2015 "Missa inte att det är turrar i januari också, inklusive fjärde januari 20.00 CET. Upp med lösen." Håller med, upp med lösen! Citera
Partneransvarig Postad 4 Januari , 2015 Författare Rapport Postad 4 Januari , 2015 Det hade varit fint om vi haft något Jag tror att det är en kommunikationsmiss då vi inte visste att det skulle gå någon turnering. Vi ska se om vi får tag i någon på Stars idag, annars räknar vi med att samma turnering återkommer framöver! Citera
pkrwise Postad 4 Januari , 2015 Rapport Postad 4 Januari , 2015 Det hade varit fint om vi haft något Jag tror att det är en kommunikationsmiss då vi inte visste att det skulle gå någon turnering. Vi ska se om vi får tag i någon på Stars idag, annars räknar vi med att samma turnering återkommer framöver! Annars ränkas samma turnering?? Återkommer framöver?? (När?) Denna månad? el. Inom närmsta framtid? Svårt att kalkulera detta.... . . Kan man räkna med samma upplägg som sist, med samma lösen? T.ex - Namn: Poker SE Kickoff (#1065699725) Tid: söndag 7 december klockan 20:00 Inköp: $2+0.20 Adderat till potten: 5 biljetter till Sunday Kickoff (totalt värde $545) Lösenordsrebus: förstaärwandraäretredjeärffjärdeära femteärfsjätteärasjundeärwåttondeärf Namn: Poker SE Sunday Storm Tid: söndag 14 december klockan 20:00 Inköp: $1+0.10 Adderat till potten: 45 biljetter till Sunday Storm (totalt värde $495) Lösenordsrebus: förstaär3andraär4tredjeärrfjärdeärw femteärdsjätteärf Namn: Poker SE Sunday Million Tid: söndag 21 december klockan 20:00 Inköp: $5+0.50 Adderat till potten: 3 biljetter till Sunday Million (totalt värde $645) Lösenordsrebus: förstaärfandraärrtredjeärgfjärdeärt femteärh Namn: Poker SE Sunday Million Tid: söndag 28 december klockan 19:30 Inköp: $5+0.50 Adderat till potten: 3 biljetter till Sunday Million (totalt värde $645) Lösenordsrebus: förstaärsandraäretredjeärrfjärdeär5 femteärtsjätteärgsjundeäraåttondeärq Eller bara invänta på nytt upplägg?.. . Förklara mer tack, kanske efter det att ni diskuterat med (PS). .. Återligen ett tack för trevliga tillställningar som ni skapar.... Citera
pkrwise Postad 4 Januari , 2015 Rapport Postad 4 Januari , 2015 Tittar man i lobbyn så ser man en " Poker SE " turnering ( FREERULLE ) Poker SE $1M Spin & Go tickets - 40st x (5$) add. Start om: 3tim 20min Men lösen saknas... Citera
Annie560 Postad 4 Januari , 2015 Rapport Postad 4 Januari , 2015 När släpps lösenordet till kvällens freerulle? Citera
Crappy Postad 4 Januari , 2015 Rapport Postad 4 Januari , 2015 Det hade varit fint om vi haft något Jag tror att det är en kommunikationsmiss då vi inte visste att det skulle gå någon turnering. Vi ska se om vi får tag i någon på Stars idag, annars räknar vi med att samma turnering återkommer framöver! Jag tror att det är så enkelt som så att det finns inget lösen klart, eftersom det tyvärr är en miss någonstans i kommunikationen. Tyvärr Citera
Recommended Posts