Gå till innehåll

ziddax bygger rulle, förhoppningsvis!


ziddax

Recommended Posts

hehe, när har du tänkt gå upp till nästa nivå? Jag har gått dit för ett tag sen och jag tycker skillnaden mellan $0.10/$0.20 och $0.25/$0.50 är mycket större än skillnaden mellan $0.05/$0.10 och $0.10/$0.20. Ska bli intressant och se vad du tycker :).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 85
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

tanken är väl att jag ska köra efter den hårdare ju högre upp jag kommer. Så jag kommer nog inte gå upp igen förrän jag har minst 25BB på nästa nivå. Efter det hoppet kommer det vara 30BB som gäller.

 

Menar du 30 Buy-in?

 

Eller menar du 30 Big Blinds - 15 dollar på ett 0.25/0.50-bord =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Liten turneringsuppdatering:

Ligger just nu (cirka 1½ timme in i turneringen) kring 90:e plats av cirka 550. Har en ganska fin stack. Nackdelen är bara att jag flyttas runt som en jojo så jag hinner aldrig läsa av något bord....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I den andra pausen ligger jag på 165:e plats av 228 :(

Hade en fin stack och höll mig kvar kring 80-90 plats. En shortstack försökte sno blind precis hela tiden och visade sen stolt upp rags när han lyckats. Jag fick ATs i BB och han höjer mig som väntat. Jag slår om och ställer honom all in. Han steker ett tag och synar sen med KJ.

 

träffar J på turnen och jag är nere på halva min stack ungefär :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Slutade på 40:e plats. Vann 428 dollar :)

 

Känner att mitt turneringsspel har blivit bättre, även om jag gjorde ett par tabbar ikväll. Var mycket aggresivare än häromdagen och byggde på sätt upp en fin stack. Slarvade dock med lite väl aggresiva steal försök som straffade sig....

 

Helt matt nu. Ska sova.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Här kommer uppdateringen för gårdagen.

Dagarna framöver kommer innehålla betydligt mindre poker eftersom jag ska åka till sommarstugan en sväng. Spelar jag så uppdaterar jag.

 

vecka 1: +$338

dag 11:

in: $631

ut: $1119

skillnad $488 :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 5 weeks later...

Då var det dags att vaska liv i den här rackarn igen.

Pengarna ur bankrullen försvann i samband med flytten och rullen ligger för närvarande på $250. Så då börjar vi om därifrån antar jag.

 

kommer spela NL .1/.2 trots att det egentligen är för hög nivå enligt 3000bb kravet. Men jag trivs på den nivån.

 

Nya målet kommer nu att vara $200 i veckan till en början. Sen får vi se vart vi hamnar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...