sammejao Postad 1 December , 2014 Rapport Postad 1 December , 2014 Hej! Vi är ett gäng pokerspelare som sedan ett tag tillbaka spelat tillsammans på ett kontor i Uppsala och vi skulle vilja utöka vår grindstation med lite fler trevligt folk. Vilka är vi? Vi är fem stycken som nu sitter på kontoret med olika aktivitet i forumet. De flesta av oss koncentrerar sig på främst HU men jag slänger in ett par MTT-pass i veckan också. Alla spelar mid - highstakes och är heltidsspelare med många år i ryggen. Vem söker vi? En person som helst spelar heltid, någon som vill utveckla sitt spel och bolla lite kunskaper med oss andra. Ett krav är att du spelar åtminstone midstakes cash/mtts. Du får gärna vara trevlig också! Adress: Ligger nära centralstationen. Ger mer detaljerad information i PM. Skicka ett meddelande om du/ni är intresserad! Mvh / Uppsalamaffian Citera
ezequiel Postad 4 December , 2014 Rapport Postad 4 December , 2014 är ni bumhunters eller spelar ni vanliga spelare? Citera
_Söder_ Postad 8 December , 2014 Rapport Postad 8 December , 2014 Har ni ngn skype man kan snacka på? Citera
Narki Postad 8 December , 2014 Rapport Postad 8 December , 2014 Det går bra att kontakta mig via min skype: lyktstolpen88 Citera
Orrarah Postad 8 Maj , 2015 Rapport Postad 8 Maj , 2015 Tjena! Är detta kontor fortfarande igång? Citera
Narki Postad 8 Maj , 2015 Rapport Postad 8 Maj , 2015 Ja ansökningar går fortfarande bra. Dock så måste jag understryka det faktum att för att få sitta på kontoret måste man som lägst spela midstakes. Citera
Recommended Posts