ayecappy Postad 13 Augusti , 2004 Rapport Postad 13 Augusti , 2004 Behöver tips om något smidigt sätt att trycka in deg på siter. Har tagit studenten & extrajobbar på nåt skitkneg. Alltid kört maestro samt ekort vilket som bekant funkar mindre tillfredställande. Visa behöver man endera studera med csn bidrag eller ha fast inkomst 150.000> så det nekade fsb mig. Några förslag? Neteller verkar ju funka men har ju varken scanner eller något betal/kreditkort. Är kraven för mastercard samma som för visa, deras och min banks hemsida är sanslöst röriga? Citera
jezaja Postad 13 Augusti , 2004 Rapport Postad 13 Augusti , 2004 Nekade dom dig VISA? DUmheter, du ska inte ha något med kredit eller? Då måste man väl få det gratis eller? Citera
liggat Postad 13 Augusti , 2004 Rapport Postad 13 Augusti , 2004 jag gjorde så att jag gick till banken och fyllde i deras blankett som student och på årsinkomst drog jag bara in 150kkr sen skiter ju dom i vilket.. fick kortet 1 vecka senare Citera
ayecappy Postad 13 Augusti , 2004 Författare Rapport Postad 13 Augusti , 2004 Fick ett tips om att logga in på banken på nätet o slänga iväg en ansökan den vägen. Tja, i formuläret kunde man tom. välja arbetslös vilket jag tycker låter lite kontradiktivt mot vad de sa på banken. Anywayz jag ljög ju inte, kanske bände lite på sanningen bara, får se hur det går, värsta som kan hända är att man får ett nej. (: Citera
Recommended Posts