Novisen Postad 20 November , 2014 Rapport Postad 20 November , 2014 Hej alla. Jag är ny här på sidan och forumet. Jag har ett William konto sedan gammalt, men jag kan inte anmäla mig till medlemsturneringen. Varför??? Tacksam för svar... Citera
Sansrom Postad 20 November , 2014 Rapport Postad 20 November , 2014 För att kunna spela denna turnering behöver du ha öppnat konto via länk på Poker.se och Pokerforum.nu. (Side note: Du kan svara i den befintliga tråden istället för att skapa en ny...) Citera
Novisen Postad 20 November , 2014 Författare Rapport Postad 20 November , 2014 Ok, sorry. Jag är inte van vid hur sådana här forum funkar. Så hur skall man bete sig för att kunna deltaga då, kan jag skaffa ett nytt konto eller? Citera
Sansrom Postad 20 November , 2014 Rapport Postad 20 November , 2014 Ok, sorry.Jag är inte van vid hur sådana här forum funkar. Så hur skall man bete sig för att kunna deltaga då, kan jag skaffa ett nytt konto eller? Som det skrivs i den aktuella tråden kan inte forummoderatorerna göra något. Du får vända dig till siten. Citera
Recommended Posts